dinsdag 9 oktober 2012

Pan Pastel kaartjes...





Hallo allemaal,
Ik heb voor jullie een paar kaartjes gemaakt met Pan Pastels.....echt een superleuk produkt om mee te werken....en de techniek is ook heel makkelijk!

Voor de kaartje heb ik het volgende gebruikt:
- stempels van KaiserKraft: cs752 achtergrond, cs817  vlinder en cs807 auto
- Marianne Design: de groetjes stempel
- Spellbinders: Polka Dots S5-133
- Marianne Design: kerst ster Creatable

Ik ben benieuwd naar wat jullie van deze Pan Paste kaartjes vinden!

Liefs,
Evelyn

7 opmerkingen:

Els zei

Hele mooie kaarten zijn dit weer.
Groetjes, Els

Riannerizanti.blogspot.nl zei

nou ik vind je kaartjes geweldig hele mooie kleuren .de achtergrondjes zijn ook mooi.
groetjes Rianne

Ghea zei

Schitterend zijn ze, wat is het toch heerlijk spul dat pan pastel
Lieve groetjes van Ghea

Wanda zei

Mooie kaartjes! Ik vind de achtergrond erg mooi en leuk dat je de stempels met bijna dezelfde kleuren hebt gedaan. Een vraagje, blijven deze pas pastels afgeven als je er met je vingers overheen gaat?

Rebelleke zei

Ha Wanda,

Nee, want je werkt het af met b.v. haarlak.

Prachtige kaartjes Evelien!

Cobie zei

Je kaarten zijn Schitterd!

Groetjes Cobie

ellyscard creatief zei

Erg mooi geworden.
Gr Elly