woensdag 31 oktober 2012

Op zoek naar een kerstboom :p

Hallo...leuk dat je weer op dit blog komt kijken.
Dit keer laat ik een kaart zien met een Magnolia stempel van de kerstserie.
Tilda gaat naar het bos met een grote bijl op haar nek...die zal vast met een grote
kerstboom weer terug komen :p
Ik heb gebruik gemaakt van designpapier van magnolia.
De afdruk is weer ingekleurd met distress inkt.
Bovenaan het afdrukje zit een stans van een Noor!design mal waar ik goudkleurig
embossingpoeder op heb gedaan.
Verder nog een bloem gemaakt met een stans van marianne design van vorig jaar
en daarachter een groen veertje.

Ik vond het weer leuk om jullie deze kaart te laten zien.
En ik hoop ook dat jullie het leuk vonden om naar te kijken hihihi...

Dan rest mij nog jullie een fijne dag toe te wensen,

Liefs Janet

7 opmerkingen:

Erica ♥ zei

Een prachtige kaart, met heel veel
leuke details, mooi hoor.

Lieve grtjssss Erica ☼

Cinderella zei

Mooi kaartje en grappig die stempel

liefs Cindy

jolanda creatief bijtje zei

wauw janet
een hele leuke kaart
en ook een prachtige magnolia stempel
groetjes jolanda bongers

jacqueline zei

whow wat een leuk kaartje zeg!

gr jacqueline

yvon zei

Mooi kaartje weer en wat een leuke Tilda.
Groetjes, Yvon

Cobie zei

Prachtige kaart Janet!

Groetjes Cobie

Cards en Box bij Lady M zei

heel mooi kaartje en wat een leuk stempel groetjes maartje