vrijdag 19 oktober 2012

Easel-kaart....

Hallo allemaal,

Vandaag weer eens een kaartje van mij. Ik heb deze keer eens een easel-kaart gemaakt. Voor deze kaart heb ik de nieuwe mallen van Noor!Design gebruikt. Echt prachtige mallen om mee te werken!
De gebruikte materialen zijn: Scrappapier Authentique Fresh, Noor Design! mallen (6002-0147/ 6002-0149), het takje is van Cheery Lynn. De vorm van de kaart is met de Grand Nestabilities Label One gemaakt.
Alle materialen zijn te koop bij Ge-We Hobby.

Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend toe. Bedankt voor het langskomen en jullie lieve reacties en graag tot de volgende keer!!


7 opmerkingen:

Alice zei

wat een mooie kaart en wat een leuk idee zo die easel kaart. ziet er erg leuk uit.
groetjes alice

Ghea zei

Wat een schitterend kaartje, en die mal van Noor design is echt prachtig.
Liefs Ghea

Els zei

wauw wat een pracht kaart is dit. Leuk al die blaadjes en bloemen.
Groetjes, Els

Cinderella zei

Een geweldig mooie kaart

een fijn weekend
Cindy

ellyscard creatief zei

Wat een super mooie kaart.
Prachtig die kleuren zo bij elkaar.
Mooie stansen,{mijn verjaardagslijstje wordt steeds langer}.
Gr Elly

Erica ♥ zei

Prachtige kaart, idd heel erg mooi
met deze mal, woww.
En de kleuren zijn ook te gek.

Een goed weekend gewenst !
Grtjs Erica ☼

Cobie zei

Wauw.... wat een geweldig mooie kaart!

Groetjes Cobie