vrijdag 3 juli 2009

Wie worden onze Design Team Leden?

Tja.... dat blijft nog even spannend.
Vandaag is de laatste dag dat de kaartjes ingestuurd konden worden. We hebben er echt heeeel veel ontvangen, dus het wordt voor ons moeilijk om een keuze te gaan maken. Komende week gaan we de kaartjes allemaal nog 's goed bekijken, selecteren, blogs bekijken en nog 's selecteren en dan.... moeten er toch echt 3 dames uitgekozen worden (de heren hebben het af laten weten).
Eind volgende week hopen wij ons Design Team te kunnen presenteren en dan zullen hier ook de eerste kaartjes gaan verschijnen.

Groetjes Erika

4 opmerkingen:

Erna zei

Nou hier een eerste reactie op jullie hele mooie blog.
Ik heb hem gelijk in mijn favorieten geplaatst en ik ga hem natuurlijk op de voet volgen.
succes met het uitzoeken van de designers.
Groetjes Erna

Anoniem zei

Wat 'n ontzettend leuk idee en wat ziet het er goed uit!!!!!Ben erg benieuwd wie het Design Team gaan worden. Sukses met de beslissing, groetjes Hannie

Angelique zei

Schitterend ziet het blog er al uit zeg! Ben erg benieuwd naar jullie beslissing!! Wie het ook word, zal best een fantastisch blog gaan worden, ik ga jullie in ieder geval volgen!!

liefs angelique

Unknown zei

Wat ziet er hier mooi uit helemaal mijn stijl met roosjes schattig ben benieuwt wie er plaats mogen nemen in jullie design team leuk idee Lieve groetjes nellie