zondag 12 juli 2009

CreaMotion Scrapbook Page Kit - Christmas


Gisteren lag mijn eerste DT pakketje in de brievenbus en ik kon het
natuurlijk niet laten om er gelijk mee aan de slag te gaan ....
Deze 2 kaartjes zijn gemaakt met
het is een prachtig compleet pakket met verschillende
designs kerstpapier , lint, bloemetjes ,
knoopjes, chipboard tags , stickers !
Je kunt dus gelijk aan de slag met dit pakket.
De stempeltjes zijn beiden van Bildmalarna
De sterren zijn uitgestanst met een Bosskut stansje ,
echt een must have om je kerstkaarten mee op te leuken !
Ook heb ik hier op beiden kaarten gebruik gemaakt van de
Classic Scallop Spellbinders , ideaal om mooie cirkels en
scallop cirkels mee uit te stansen , ze passen door de cuttlebug.
De stempels zijn ingekleurd met Derwent Coloursoft .
Check mijn blog voor de gebruikte kleuren ;)
Zie op bovenstaande detailfoto de accenten die ik met glitter en sneeuw heb aangebracht ...
Beiden kaarten zijn gemaakt met bovenstaande sketch,
de 2e heb ik gespiegeld , zo zie je dat je met 1 sketch ,
vele kanten op kunt !
Groetjes en een fijne zondag !
(( Xo Katinka oX))

8 opmerkingen:

Erika zei

Wauwww Katinka, wat een schitterende kaartjes heb je gemaakt met het CreaMotion pakket!
Echt super, en dan die sketch erbij... helemaal geweldig meid. Bedankt!!!

Groetjes Erika

Angelique zei

Schitterend!! wat heb je dat mooi gedaan! Ook super papier is dat zeg, leuke stempels, prachtige sketch, kortom geweldige kaarten meis!! Ik heb gisteren ook het super pakket gekregen en ga vandaag er mee aan de slag!

Katinka zei

Dank je wel meiden!

Jij succes Angelique ,ben heeeel benieuwd naar jouw mooie creaties!

Riet zei

Wat een mooie kaartjes Katinka,

Liefs Riet.

Anneke zei

wat zijn ze leuk geworden!!!
Groetjes anneke

Made by Janet zei

Zoo..die zijn leuk geworden!!
Ik ben (helaas) nog wachtende op het pakketje..
Maar gelukkig hebben jullie er al wel wat en staan er al wat voorbeelden op deze blog!!

Mooi gedaan hoor!!

Groetjes Janet

Krista's Design zei

Hoi,
wat een mooie kaartjes zeg!!!
Ik ga zeker je sketch gebruiken!
Ben benieuwd naar de rest van de voorbeelden hoor!
Luv&Hugs,
Krista

Marjanne zei

Harstikke leuke kaartjes... ja we kunnen alweer met kerstkaarten beginnen...