woensdag 15 juli 2009

Nog een Penny Black

Dit kaartje gemaakt met hetzelfde pennyblack-stempel sheet als mijn vorig kaartje.
De stempels heb ik gemaskerd en ingekleurd met de copics. Hieronder heb ik de kleurnummers erbij geschreven. De achtergrond heb ik met distress-inkt en een sponsje bewerkt.
Verder toegevoegd een strikje, bloemetje met brads en een tekststempel van Aud-design. Ik heb alle papiertjes die ik gebruikt heb "oud" gemaakt met een schuurblokje en daarna beinkt!

Alles wat ik gebruikt heb is te verkrijgen bij Ge-We.

Liefs Angelique

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Een heel lief schattig kaartje weer van je Angelique.En je heb zo'n mooie strik gemaakt gaaf hoor

Groetjes Jannie

Erika zei

Wat een schattig kaartje zeg met die 2 egeltjes zo bij elkaar, echt super!

Groetjes Erika

Anneke zei

Wat een schattige kaart
Groetjes anneke

Anoniem zei

Echt super mooie lieve kaarten
groetjes Gerda

Made by Janet zei

/wauwie..wat een superkaart!! Met wel heele lieve stempeltjes!

En dat schuren van het papier is ook erg mooi!!

Liefs Janet

Jolara zei

wat een lieffie WOW!

Angelique zei

Dank jullie wel dames!!

Marjanne zei

Deze is ook al zo mooi!!