dinsdag 14 juli 2009

Fa La La ...Vrolijk Kerstfeest!


Ja Ja , je kunt er niet vroeg genoeg mee beginnen ....
KERSTKAARTEN !Vanochtend ben ik lekker aan de slag gegaan
met het prachtige kerstpapier van Making Memories Fa La La,
vind het geweldig papier , want het is nl dubbelzijdig !
Ook hier heb ik een Bildmalarna stempel gebruikt.
De scallop cirkel en de stempelafdruk zijn weer
uitgesneden met de Classic Scallop Spellbinders.
Ik moet zeggen, ik gebruik die spellbinders toch wel erg vaak ,
zou niet meer zonder kunnen!
De tekststempel is van Marianne Design ,
Sindskort ook verkrijgbaar in de webwinkel.
Zig zag lint komt uit de pagekit van Crea Motion
Het afdrukje is ingekleurd met Derwent Coloursoft,
klik op de link hierboven voor de Derwent aanbieding in de webshop.
Gebruikte kleuren:
Cranberry 0150 - Blush Pink 0180 -Yellow Green 0450 -Dark Browm 0520 -
Pale Brown 0530 - Peach 0560 - Light Sand 0580 - Dove Grey 0670

Detailfoto -
Op de strik en rand van de muts zitten glittereffecten met stickles!
Erg leuk om je kaart een accentje te geven ....
Uiteraard ook verkrijgbaar in de webwinkel!

Groetjes,
Katinka o;-

5 opmerkingen:

Marjanne zei

schattig... ik zit nu te stikken in de julizon... maar toch leuk zo'n kerstkaartje!

Anneke zei

Leuke kaart, het stempeltje is zo gezellig echt kerstig
Groetjes Anneke

Angelique zei

tjee wat mooi katinka, je bent goed op dreef zeg;)! Het ziet er hier al steeds mooier uit!!

Erika zei

Alweer zo'n mooi kaartjes, je hebt er de vaart goed in zitten.
Sterkte met je voet, hopelijk is het niet gebroken.

Groetjes Erika

Riet zei

Heel mooi kaartje Katinka.

Groetjes Riet.