woensdag 20 april 2011

You are my best friend....


Hallo lieve allemaal,

Vandaag heb ik een kaartje met een stempel van Gillian Roberts voo jullie.
De clear-stempel heet "Being together".

Het afdrukje is ingekleurd met Distress inkt
- gezichtje: Tattered Rose + Antique Linen
- haar: Frayed Burlap
- beer: Vintage Photo + Tea Dye
- truitje en broek: Shabby Shutters + Peeled Paint + Faded Jeans
- hekje: Walnut Stain + Frayed Burlap + Vintage Photo



Langs de randen van het afdrukje heb ik een Distress inkblok (Brushed Corderoy ) "geveegd".
Het scrappapier is van K&Company en heet Julianne.
Het tekststempeltje is van Magnolia en de gebruikte randpons van Martha Stewart.

Zo, ik ga nu lekker even buiten met een kop thee van het zonnetje genieten!
Ik wens jullie ook allemaal nog een heerlijke, gezellige zonnige dag.

Dikke knuffel,
Yvonne

13 opmerkingen:

Cobie zei

Wat een schitterende kaart!! Het afdrukje is een schatje!

Groetjes Cobie

Thea zei

Zo lief, het was één van mijn eerste stempeltjes die ik 1 1/2 jaar geleden kocht. Vind hem nog steeds mooi!
Prachtige kleurtjes heb je gebruikt.

Groetjes Thea

m@deliefjuh zei

wat is ie onzettend lief zeg!

Thea Wildeman zei

Hoi Yvonne,
Mijn complimenten weer voor je prachtige kaart.
Je hebt het lieve stempeltje ook weer heel mooi ingekleurd.
Toppie!!!
Groetjes Thea

Hanny zei

Yvonne wat een prachtige kaart en wat een lief stempeltje.

Groetjes Hanny.

fridel zei

wat een schatig kaartje prachtig heel mooi groetjes frieda

Anoniem zei

Hoi Yvonne,

Wat een mooie kaart! Ik probeer ook wel eens met distress inkt te kleuren, maar dat valt nog niet mee! Prachtig gedaan.

Groetjes, Lydia

Toos Awater zei

Ik had hem al op je blog gezien Yvonne en ik vindt hem helemaal te gek.

Groetjes Toos

Anoniem zei

Heel erg mooi.Yvonne.
Groetjes en tot ziens
Gerda

Erika zei

Wat een mooi kaartje weer!
Dat stempeltje blijft schattig vind ik.

Groetjes Erika

Tanja zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Corrie zei

Wat een super lief kaartje!!!
Groetjes Corrie

chantal en sygrid zei

schitterende kaart yvonne
erg leuk gedaan
liefs chantal & sygrid