woensdag 6 april 2011

Huisjes kaart

Hallo allemaal,
Ik heb voor jullie dit huisjeskaartje gemaakt.
Het is een patroon van Marianne design van de Home Sweet Home collectie.
Er zitten malletjes bij om aan de voorkant van het huisje gras te borduren.
en er zit een malletje bij om vlinders te borduren.
Deze malletjes met patroon zijn gratis bij een bestelling.
Ik heb die niet gebruikt maar ik heb het volgende gedaan.
Ik heb het huisje versierd met papieren bloemetjes
en vlinders gemaakt met een stans van Marianne design - creatables.
Een stukje kant gebruikt als gordijntje...en voor het huisje
staat een poppetje gemaakt met een stempel van de nieuwe
Butterfly collectie...die vond ik wel toepasselijk bij de vlinders.
Het gras heb ik gemaakt door een strookje cardstock in te knippen.
Je kan de kaart gewoon openen..ik heb aan de binnenkant
groen cardstock geplakt waar je een "groet" op kan schrijven.
Het is eigenlijk een heel veelzijdig patroontje waar je alle kanten mee op kan.
je kunt ook aan de voorkant mooie 3D bloemen plakken...
Of 3D vlinders of de borduurmalletjes gebruiken... nou ja...ik laat het aan jullie over,

Lieve groetjes Janet

6 opmerkingen:

Diana zei

heel mooi kaartje super

Unknown zei

Heel leuk gedaan Janet, mijn complimenten.
Het is ook een erg leuke verhuiskaart!
Toppie hoor.
groetjes Thea

Anita zei

Erg leuk weer Janet.
Nog steeds bruikbare mal.

Gr. Anita

corrie zei

hallowat leuk die kaart
ik ga dat beslist een keer maken groetjes corrie

Erika zei

Superleuk gedaan!

Groetjes Erika

greet's foto's zei

een heel leuk kaartje, ga ik beslist ook wat mee doen.
groetjes oma nijn