maandag 25 april 2011

Goede morgen allemaal,
Vandaag op deze heerlijke 2de paasdag weer een vintage kaartje geplaatst.
Ik heb hiervoor gebruik gemaakt van het Pretty Paper bloc Old Fashioned Nursery PB 7030.
Het knipvel is van Studio Light RP SL01.
De takjes zijn van de CreaTables Stencil LR0156.
Versiering zijn wat bloemetjes die ik heb ingespoten met glimmermist Pearl en een kantje langs de zijkanten van de foto.
Heb alle randjes bewerkt met Distress ink vintage photo.
Te koop in de winkel of makkelijker nog in de online winkel van Ge-We.
Op één van de labels heb ik de clearstamp van Eline's huis EC0120 gestempeld en op de andere zit de CreaTable Stencil LR0157.
Ik wens jullie allemaal een hele fijne, gezellige en zonnige dag toe.
Groetjes en

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Heel mooi!!!!!!!!!
groetjes Gerda

chantal en sygrid zei

schitterende kaart thea
erg leuk gedaan
liefs chantal & sygrid

Erika zei

Mooi gedaan!
Een beetje een late reactie vanwege het mooie weekend, maar beter laat dan nooit toch?

Groetjes Erika

Nicole zei

Een hele mooie kaart! Groetjes Nicole

Toos Awater zei

Heel mooi gedaan Thea je hebt ook zo'n mooie kleuren bij elkaar gebruikt. Ben een beetje laat met de reaktie dit komt omdat we nu veel op de camping zitten met het mooie weer en daar heb ik nog geen lap top helaas, maarja beter laat dan nooit he

Groetjes Toos

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Wat een super nostalgies kaartje is dit geworden. Heel leuk met dat lint erom heen. Die bloemetjes in de drie hoeken doen het ook erg goed. Groetjes Lida