zaterdag 28 april 2012

Vintage kaartje...

Hallo allemaal,

Ik heb voor jullie vandaag een vintage kaartje. Het scrappapier en plaatje zijn van Pion Design. 
Op de hoeken van het plaatje heb ik delen van een Craftables (CR1214) gebruikt. Ik heb deze 2 maal uitgestanst en daarvan de grootste hoeken uitgeknipt en opgeplakt. Verder heb ik de takjesswirl van de Creatables (LR0157)gebruikt. 
Alle bovenstaande materialen zijn te koop bij Ge-We Hobby.
Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend toe en een hele mooie Koninginnedag!!!


7 opmerkingen:

Erica ♥ zei

Een prachtige kaart, mooie kleuren, mooie bloemen, en leuke combi met de creatables :)
Fijn weekend, grtjs Erica.

Liesbeth zei

Wat een plaatje Marjan, erg mooie kleurcombinatie ook.
gr. Liesbeth

corryskaart zei

hoi marjan
een prachtige kaart en vooral die onderrand met zachtgroene bloemen!
groetjes van corry

Lia zei

Schitterende kaart en wat een mooie kleuren heb je gebruikt,
groetjes Lia

Hannie Stoel zei

Een prachtige kaart Marjan,

groetjes, Hannie

Cobie zei

Wat een Schitterende creatie, Geweldig!!

Groetjes Cobie

Cards en Box bij Lady M zei

wat een prachtig kaartje weer groetjes maartje