donderdag 5 april 2012

Mannenkaart....

Hallo allemaal,

Ik heb afgelopen week een kaart gemaakt voor een verjaardag van een man. Hiervoor heb ik het Pion papier gebruikt, wat ik schitterend blijf vinden. De stansen zijn Creatables van Marianne Design. De Lord stans heb ik tweemaal gestanst op verschillend papier. De stempel is van Nicole Verkooijen. 
Alle bovengenoemde artikelen zijn te koop bij Ge-We Hobby

Ik wens jullie allemaal hele fijne Paasdagen toe!
Bedankt voor het langskomen en graag tot een volgende keer.

7 opmerkingen:

mariska zei

Wauw! Die ziet er schitterend uit. Echt perfect voor de verjaardag van een man :D

Liefs mariska

Karin zei

Heel mooi kaartje! Ik blijf die mannenkaartjes nog wel lastig vinden.

Groetjes karin xx

roelie zei

prachtig mannekaartje

heel erg gaaf

gr roelie S

Thea Wildeman zei

Schitterende kaart weer Marjan.
Liefs Thea

Joke zei

Schitterend kaartje Marjan
groetjes Joke

Rebelleke zei

prachtige kaart zeg!!

henny18 zei

Dat is nu eens een chique mannen kaart,heel erg mooi gemaakt.

Groetjes Henny