maandag 17 augustus 2015

Have a "micey"day...


Hallo lieve allemaal,
Vandaag weer eens een lief dieren kaartje.
Voor deze kaart heb 1 van mijn meest favoriete stempelmerken of liever gezegd een stempel van mijn favoriete tekenares Margaret Sherry (stempel Penny Black) gebruikt.
Ik kan er niets aandoen, maar ik heb zo'n zwak voor leuke diertjes!


Dit kaartje neem ik ook mee naar de Knotsgekke kaartdagen.
Komen jullie ook? Ik ben er dit keer alledrie de dagen....ik heb er zoveel zin in!
Heb je Spellbinders vragen of wil je graag iets speciaals van Spellbinders gedemonstreerd zien, laat dan even een reactie onder dit bericht achter...dan komt het helemaal in orde.

Gebruikte materialen:
Used materials:
  • Spellbinders®: S6-004: 5x7 Detailed Scallops, S6-001: 5x7 Matting Basics A, S6-002: Matting Basics B
  • Penny Black: Micey Day - clearstamps
  • Ranger: Archival ink: Jet Black, Distress ink refills
  • foam blokjes en dubbelzijdig tape
  • penseel
  • lint, cardstock en aquarel papier

Een hele fijne dag!
Groetjes,
Yvonne

1 opmerking:

vdkemma.blogspot.com/ammunella zei

Haha wat een leuke stempel , fijntjes ingekleurd, mooi kaartje
groetjes, Emma