dinsdag 18 augustus 2015

Eat, sleep, beach, repeat

Goede middag allemaal,

Vandaag heb ik een combi van Studio Light en magnolia voor jullie.


Het is nog maar een keer een zomers kaartje geworden met de Summer at the Beach lijn
van Studio Light. Dit keer heb ik een pagina uit het 3D stansblok gebruikt voor mijn kaart.


Ik kwam pas op internet, op zoek naar inspiratie, deze leuke tekst tegen;

Eat, sleep, beach, repeat




Bij dit 3D vel zat al de blauwe tekst "beach",die ik heb bewerkt met glossy accents.
De andere woorden heb ik gemaakt in word en uitgeknipt.


Het magnoliaatje heb ik ingekleurd met copic markers en daarna net buiten
de stempellijntjes uigeknipt en opgeplakt met 3D blokjes.


Aan de linker zijkant van de kaart heb ik een geknoopt touwtje vastgezet met
nietjes en door het touwtje heb ik eerst nog het plaatje van het anker geregen.
Tot slot nog een lintje en een touwtje eraan bevestigd.

Ik wens jullie allemaal een fijne week toe!


.

1 opmerking:

vdkemma.blogspot.com/ammunella zei

Een toppertje is het
groetjes, Emma