woensdag 1 juli 2015

Selfie Tilda


Goedemorgen lieve bloggers, 
vandaag laat ik de 'Selfie Tilda' van Magnolia aan jullie zien die ik voor dit blog heb gemaakt
Ik heb Tilda ingekleurd met distress inkt
Het papier is van Pion "From my Heart"
De basiskaart is gemaakt met een mal van Crealies nr.2 met daarover een mal van Go Kreate
De strik is gemaakt met hetzelfde papier en een mal van Magnolia
De twee rondingen die tussen het papier uitspringen is van Noordesign
De tekst met de banner wat bij elkaar hoort zijn beide van Joycrafts 

Ben je nieuwsgierig welke kleuren inkt ik voor het inkleuren heb gebruikt, neem dan een kijkje op mijn blog 


Een hele fijne week verder en graag tot de volgende kaart

Liefs Gretha 

2 opmerkingen:

roelie zei

ik vind hem prachtig geworden ook tilda zo gaaf

gr roeli

Bianca van Tilburg. zei

Schitterende kaart.
Liefs Bianca.