maandag 13 juli 2015

Friendship isn't a Big Thing....


Hallo lieve allemaal,

Vanwege persoonlijke redenen een poosje niet veel online geweest, maar vandaag ben ik er weer :-)
Ik heb voor jullie een kaart gemaakt met de allernieuwste Spellbinders stanzen.
De stempel komt uit mijn eigen verzameling en vind het een schitterende tekst...perfect om iemand te laten weten hoe je hem/haar waardeert.
Zo waar....ik vind dat het de kleine dingen in het leven zijn die zo belangrijk zijn...een simpel telefoontje, een sms-je of een kaartje om iemand te laten weten dat je aan hem/haar denkt in bijzondere of moeilijke tijden....de meest kostbare geschenkjes in het leven naar mijn mening....

Gebruikte materialen:
  •  Spellbinders: Fancy Diamond (S4-526) , Decorative Fancy Diamond (S4-527) , Matting Basics A (S6-001), Elegant Labels Four (S6-005)
  • Stempel: Quietfire
  •  Goud metallic stempelinkt
  •  3D foam tape of foamblokjes
  • mulberry flowers, leaves, stamens
  • satin bow
  • lijm
  • wit, gouden en perzik kleurig karton


  • Ik hoop dat jullie de kaart leuk vinden.
    Groetjes en een hele fijne, creatieve dag!

    Liefs,
    Yvonne

    2 opmerkingen:

    corryskaart zei

    hoi yvonne
    wat een prachtige kaart zowel de uitvoering als de geweldig mooie zachte kleuren
    groetjes corry

    Bianca van Tilburg. zei

    Prachtig gewoon.
    Liefs Bianca.