woensdag 3 december 2014

Het begint nu toch wel saai te worden, hoor. Maar hier weer een kerstkaartje van mijn hand ook nog een CAS. 


Na lange tijd heb ik de welbekende klok van Tim Holtz weer eens te voorschijn gehaald. Op de een of andere manier blijft dat toch een van mijn favoriete klokken. De wijzers ervan heb ik achter het bloementoefje verwerkt. Op Kraft heb ik 'Postcard' gestempeld en uitgesneden langs de stempellijn en vervolgens met 'Walnut Stain'de randen bewerkt. Van een restje Cremewit cardstock een labeltje gesneden en deze gestempeld met de Muzieknootjes van Kaisercraft. De vintage-afbeelding is van Pion.

En ja hoor.... hier de gepiegelde versie met de exact dezelfde materialen. 



Voor diegene die het vieren wens ik iedereen vast een hele fijne Sinterklaasavond. Zondag gaan wij de kerstboom zetten gaan we zoetjes aan weer richting het nieuwe jaar. 

Bedankt voor het langskomen en tot de volgende keer!

2 opmerkingen:

corryskaart zei

zo dit zijn twee geweldig mooie kaarten
grt corry

GerJanne zei

Heel leuke kaarten, maar ik zou ze niet echt als CAS kaart zien.
GerJanne