zaterdag 13 december 2014

"Christmas Candle Tilda"


Goedemorgen lieve blogvrienden, 
vandaag is het mijn beurt weer voor een kaart die ik voor dit team van Ge-We Hobby heb gemaakt
Ik heb deze keer een kerststempel van Magnolia "Christmas Candle Tilda" gebruikt en ingekleurd met de Sennelier l'Aquarelle
Deze kaart hebben we gisteren ook gemaakt op de workshop bij Ge-We
Het papier komt van de serie Pion Design "Shoreline Treasures"

Andere materialen voor deze kaart zijn (other materials for this card are):
kraftpapier (kraft paper) 
rand (border) - Noordesign
teksten (sentiments) - Marianne Design CS0854
bolletjeslint, (pom pom trim), kant (lace), doily en parels (pearls)

Wil je weten met welke kleuren ik dit afdrukje heb ingekleurd, neem dan snel een kijkje op mijn blog

Leuk dat je even langskwam en zie je graag tot de volgende kaart

Liefs Gretha x

4 opmerkingen:

chrilvian zei

mooi

Unknown zei

Een prachtige kaart!

GerJanne zei

Wat een lief kaartje! Deze Tilda is echt een schatje!
GerJanne

Unknown zei

Great article..I am looking so forward to your blogcomment and
I love your page on your post.. That is so pretty
Fishing Shooting