woensdag 8 januari 2014

It's your birthday!


 
Hallo allemaal,
Vandaag heb ik mijn copics weer eens uit de kast gehaald om  mee in te kleuren....eigenlijk veel te lang geleden, want het blijft superleuk om te doen.
Voor een vrolijke verjaardagskaart heb ik voor vrolijke kleurtjes gekozen....zo lijkt het al een beetje voorjaar, nietwaar?
Ik weet niet hoe het met jullie is, maar ik loop al twee weken te snotteren en blaffen....ik heb echt een beetje zon en warmte nodig!
...tja...wie niet eigenlijk ;-)


Gebruikte materialen:
- Spellbinders®: S5-019 Labels Eight, S5-148 Decorative Labels Eight
- Wild Rose Studio: stamp: Tilly with Presents
- copic markers (ciao)
- Stazon: Jet Black ink
- tekst stempel uit eigen verzameling.

Knuffelszzz,
Yvonne

2 opmerkingen:

Epie zei

Schattig kaartje hoor Yvonne,
beterschap , tja een zonnetje zou
heerlijk zijn en vitaminipillen ;)

Liefs Epie

Jeanet van der Lee zei

Hij is prachtig Yvonne, en...leuk dat je je copics weer eens uit de kast hebt gehaald!
Groetjes, Jeanet