zaterdag 25 januari 2014

Hiep hiep.......

Goedemorgen lieve luitjes,

Vandaag laat ik jullie een easelkaart zien gemaakt van een Grand Nestabilitie.
De ovale mal is, de Floral Oval ook van Spellbinders.
Het Designpapier is Graphic 45.
Happy Princess Tilda van de Once upon a Time collectie 2013 van Magnolia heb ik ingekleurd met Distress inkpads, Tattered Rose voor de huid en de rest met Twinkling H2O
Verder de veren- en bladerenDoohickey's van Magnolia gebruikt, bloemen en een goudkleurig kroontje.
De veren heb ik uitgestanst van vellum.
En dan volgen hieronder nog wat detailfoto's.
 
 
 
Gisteren hadden we een DT-dag bij Ge-We Hobby, wat ik gemaakt heb, laat ik binnenkort aan jullie zien. Het is nog niet af.............het was namelijk supergezellig en dan weten jullie wel hoe dat gaat LOL!!!!! Ik kan jullie al wel verklappen dat het iets van Let's Get bizzee is.

Fijn weekend allemaal!!!
Liefs, Nicole

2 opmerkingen:

Sopkokkie zei

Wauw wat een gaaf kaartje Nicole.

vdkemma.blogspot.com/ammunella zei

Heel erg mooie kaart, top
grtjs Emma