zaterdag 2 november 2013

Merry X-Mas

Goedemorgen lieve luitjes,

Vandaag laat ik jullie een schudkaart zien.

De basis is een Go-Kreatemal, en sjonge wat werk ik daar graag mee!!
Designpapier is van Magnolia, evenals deze cute Nortpole Tilda van de laatste nieuwe Kerstserie van Magnolia, Winter Wonderland. De ene stempel is nog leuker dan de andere. Geweldige serie!!
Ook de groene dennetakjes en de sneeuwster links bovenin zijn snijmallen van Magnolia. De sneeuwsterrand is van Noor! evenals de Bingostempels. De doily achter de Bingostempels is een snijmal van Cheery Lynn, welke ik onlangs bij Chris heb gewonnen. Thanks Chris!!! De wantjes zijn van Memory Box.
Als schudmateriaal heb ik witte micadeeltjes van Stampendous Frantage gebruikt.
Tilda heb ik ingekleurd met mijn Twinkling H2O's.

 

 Rest mij jullie allemaal nog een fantastisch weekend te wensen!!
Liefs, Nicole

3 opmerkingen:

GerJanne zei

Wat een beauty!!
Echt gaaf!
GerJanne

roelie zei

super mooi kerst kaartje Nicole

heel mooi gedaan

gr roelie

Muuske zei

Schitterende kaart!!!!! Echt prachtig.groetjes margo.