vrijdag 29 november 2013

Magnolia "Cozy Christmas Tilda"


Goedemorgen lieve knutselaars,
het is mijn beurt weer om een kaart te laten zien op dit blog
Ik heb voor een stempel van Magnolia "Cozy Christmas Tilda" gekozen en heb ik ingekleurd met de Distress inkt pads met een heel klein beetje H2O voor de appel
Jullie zien het niet op de foto, maar ik heb de appel een extra accentje gegeven met de Glossy Accents zodat het een glansje krijgt


De materialen voor deze kaart zijn:
stempel Magnolia 'Cozy Christmas Tilda'
scrappapier Maja Design gecombineerd met kraftpapier
bomen, bloem en blaadjes - magnolia
Go Kreate mal voor de basiskaart
Noordesign hoekje achter het afdrukje


Voor nog meer details op deze kaart, neem dan een kijkje op mijn blog

Liefs Gretha x

3 opmerkingen:

Angela zei

Schitterend kaartje, Gretha

Alice zei

Wat een mooie kaart.
Liefs Alice.

Cobie zei

Super mooie kaart!

Groetjes Cobie