maandag 16 september 2013

You are a stich - Whiff of Joy


Hoi allemaal,

Vandaag wil ik mijn kaartje laten zien met een nieuwe stempel van
Whiff of Joy "You are a stitch".
Het afdrukje is ingekleurd met distress ink en twinkling H2O's.


De knopen heb ik gestansd met een nieuwe die-light stans van Whiff of Joy en
ook de stans hieronder is van Whiff of Joy, maar ik zie hem niet in
de webshop staan, maar is vast ook te bestellen hoor!


Tot zover voor vandaag, tot de volgende keer maar weer!

 

4 opmerkingen:

roelie zei

wat een mooi kaartje is dit weer
super leuke stempeltje

leuke detais

gr roelie

roelie zei

wat een mooi kaartje is dit weer
super leuke stempeltje

leuke detais

gr roelie

Cards en Box bij Lady M zei

wat een mooi kaartje en wat een leuk stempel groetjes maartje

Hanny zei

Prachtig, wat een mooie kleurencombinatie is dit, mijn lievelingscombinatie ook. mooie mallen, prachtig papier en uiteindelijk is het een schitterende kaart geworden
.Groetjes Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl