vrijdag 28 juni 2013

Made with all my love.....

Zoals jullie waarschijnlijk al gezien en/of gehoord hebben, ben ik begin deze maand door Gerda en Annet gevraagd om het Design Team van GeWe Hobby te komen versterken. Ik vind dit een super eer, helemaal geweldig en heb er dan ook onwijs veel zin in. 

Vandaag is het mijn eerste officiële beurt om een kaartje te plaatsen hier op het blog en omdat het mijn eerste officiële is heb ik er dan ook mijn stinkende best opgedaan. 


Deze Tilda heb ik ingekleurd met de Faber Castells en hierbij heb ik de 'No Line Techniek' toegepast. Stempel je afdrukje met een hele lichte stempelinkt  zodat je de stempellijnen nog net kunt zien. Ik gebruik hiervoor 'Summer Sky' of 'Angel Pink' van Memento. Wil je deze techniek ook leren kleuren, geef je dan op voor de Workshop 'Inkleuren met Faber Castell' 

Het papier is nog een restje Fika van Maya Design, een bloemetje ala Janet gemaakt en natuurlijk wat Noor!'tjes gebruikt. Een paar vlindertjes gestanst om het geheel wat meer body te geven en.... 

 
 ook de binnenkant van de kaart is beplakt. 

Ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden. 

Bedankt voor het langskomen en tot de volgende keer!

7 opmerkingen:

Yvonne zei

Ik vind hem schitterend!!!!! Superleuk dat je bij het DT bent. We gaan ongetwijfeld nog veel meer van dit soort prachtige werkjes van je zien hier op de blog. Dikke knuf

gré zei

super mooi kaartje

groetjes gré

Anoniem zei

zeer mooie kaart!


Tine

Muuske zei

Super mooie kaart!!!!Veel succes in het DT.groetjes Margo.

Irene zei

Dikke proficiat met je nieuwe "job" Angela!
Dit beeldige kaartje zegt precies waarom je gevraagd bent!! Heel veel succes en plezier!!!!

xx Irene

roelie zei

je kaart is super mooi geworden mooie detai,s en mooi ingekleurd zo met no line met deze tilda

ook de bloem alla janet is prachtig geworden

gr roelie

Marit zei

Hij is prachtig Angela!! :D
Veel plezier bij het DT team.

Liefs Marit