vrijdag 30 maart 2012

Morgen is het dan zover....


31 maart 2012 
Open dag

Op 31 maart 2012 houden we onze voorjaars open dag.
Deze dag staat helemaal in het teken van creatief bezig zijn! 
We hebben 10 dames bereid gevonden die hun nieuwste ideeen aan u willen laten zien.

 Iedere betalende klant krijgt deze dag een goed gevulde goedybag met leuke spulletjes!opendag - Groot
Uiteraard is de entree gratis en staat er koffie of thee voor u klaar!
We houden deze open dag op maasdijk 32 te Nederhemert.

 ################################
Komt u van ver?
en u wilt een dagje lekker weg in eigen land?
 Maak er dan een leuk dagje van, kom eerst langs bij ons en bezoek daarna even van de
mooie omliggende oude steden Gorinchem, Zaltbommel, Heusden of Den Bosch.
Of een bezoek aan Slot Loevestein.
Voor kinderen is de nostalgische speeltuin op Nederhemert-Zuid zeker een aanrader!  
Tip voor mannen! 
Moet u mee om te rijden voor uw vrouw?
Neem dan u vishengel mee :-)
U kunt op onze steiger aan de overkant rustig een paar uurtjes vissen! 









1 opmerking:

Willy Beekveldt zei

Hallo,
Ik ben vandaag langs geweest bij de opendag.
Ik vond de theedoos ontzettend mooi die bij de opendag te zien was. Ik was op zoek naar de stempel van magnolia maar helaas zat deze niet bij jullie collegtie. Graag wil ik weten welke materialen er zijn gebruik om deze te maken zodat ik dit bij jullie kan bestellen en het kan gaan maken.
Het was een hele leuke uitstapje voor ons uit Rotterdam.
Groetjes Willy