maandag 26 maart 2012

Made with love


Hallo allemaal,
Een kaart met een stempel van de vorige magnolia serie.
"sweet crazy love collectie"
Ik heb haar ingekleurd met distress inkt.
Langs de randjes heb ik met een naaimachine een stiksteek gemaakt.
Het papier is van een paperpad van My Mindes Eye - Lost & found
Er zijn verschillende prachtige paperpads binnen gekomen.
Kijk maar eens bij "nieuwe artikelen" ( link in de sitebar )
Verder heb ik het afdrukje op een stukje karton van een doos
geplakt waar ik hier en daar wat witte verf op heb gedaan.
daaronder zit nog een doily. Verder nog wat bloemen
en een klein "oud "tekst stempeltje.
De swirl is gemaakt met een stans ( doohickey ) van Magnolia.

Vandaag hebben we ook de winnares bekend gemaakt van de tweede challenge !
En morgen komen we met een nieuwe challenge !
Doen jullie weer gezellig mee? Er is weer een leuke prijs te winnen !
Succes alvast !

Liefs Janet

6 opmerkingen:

GerJanne zei

Hoi Janet,

wat een lieve kaart! Het stempeltje is prachtig ingekleurd!
Groetjes,

GerJanne

Aukje zei

Wat een schattig kaartje!! Zoveel mooie details.
groetjes Aukje

Cobie zei

Ooooh... wat een schatje!

Groetjes Cobie

Thea Wildeman zei

Wat een lieffie weer Janet, mijn complimenten hoor.
Prachtig ingekleurd zoals altijd!!!
Tot zaterdag.
Groetjes Thea

Paola ♥ zei

Beautiful!

Hugs
Paola

Blankina zei

Wat een schat van een kaart...ik ben eigenlijk gen fan van magnolia stempels maar deze is wel heel lief..
Groetjes Blankina