woensdag 24 augustus 2011



Hallo allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie een echte vintage-kaart.
Voor de  kaart heb ik zo'n schitterend Pion-plaatje gebruikt....wat zijn ze mooi he?
Er zijn verschillende vellen verkrijgbaar in de webshop (ook kerst!) en op een vel staan 11 of 12 van dergelijke plaatjes.

Het kader is een Cheery Lynn stans genaamd Kiwi.

Het roosjes lint is van Marianne, evenals het tekst stempeltje.
Het gebruikte scrappaier is van Making Memeories en past perfect bij het Pion-papier.
De stipjes op het papier heb ik gestempeld met Distress inkt.
Verder nog wat plakpareltjes toegevoegd en dit is het resultaat geworden!

Ik vind het zelf best een leuke kaart geworden, maar ben natuurlijk heel erg benieuwd naar jullie meningen.

Groetjes,
Evelyn

14 opmerkingen:

Karin zei

Wat een prachtige kaart Evelyn! Heel erg mooi

Groetjes karin

Thea Wildeman zei

Wauw, wat een beauty weer Evelyn, mijn complimenten hoor.
Een toppertje weer!!!
Fijne dag en groetjes
Thea

Miranda Slagboom-de Groot zei

het is een hele mooie kaart
groetjes miranda

Corrie zei

Ik vind het een prachtige kaart
Groetjes Corrie

Anita zei

Prachtige kaart hoor. Alles klopt.

Gr. Anita

marja zei

Wat een geweldig mooie kaart Evelyn!

Lieve groetjes Marja.

Wilma24 zei

heel mooi echt een plaatje
liefs wilma

roelie zei

heel erg mooi deze vintage kaart

de roosjes lint van marianne paster perfect bij en de kiwi mal van cheer Lyn ook

gr roelie S

henny18 zei

Mooi Evelyn,en ze zijn zeker mooi die plaatjes.

Groetjes Henny

ania zei

Fantastyczna!! Niezwykle nastrojowa! Pozdrawiam:)

Liberta zei

Mooie vintage kaart Evelyn.
Van de foto straalt liefde.
De bloemen onder de foto is prachtig.

Liefs, Lieb

Hanny zei

Wauwwww wat een prachtige kaart Evelyn...super.

Groetjes Hanny.

Yvonne zei

Hoi hoi,
Wat een prachtige kaart weer....helemaal mijn kleurtjes!
Groetjes,
Yvonne

chantal en sygrid zei

schitterende kaart evelyn
erg mooi gemaakt
liefs chantal & sygrid