woensdag 10 augustus 2011

BLOGCANDY !! 1,5 miljoen bezoekers !!

Dit bericht blijft bovenaan staan tot 10 augustus 2011.

Hallo allemaal,
We hebben weer een hele leuke candy !!
En wel omdat er in de web winkel van GE-WE hobby

1,5 MILJOEN BEZOEKERS ZIJN GEWEEST !!!
Om jullie daarvoor te bedanken hebben we deze candy voor jullie!!


Wat moet je doen om deze candy te winnen:
1. Volger zijn of worden van de Ge-We-blog
2. Plaats de candy met een de bovenstaande foto in de sidebar van je eigen blog en
3. schrijf hieronder een leuke reactie !

We zien uit naar jullie reacties en de leukste wint de candy!!
De winnares gaan we dan de 10de augustus bekend maken !!


67 opmerkingen:

Anita zei

Wow wat een boel bezoekers, van HARTE GEFELICITEERD en op naar de volgende 1,5 miljoen.
Ook een supercandy die iedereen wel graag wil winnen en waarom ik niet.....!!!

Gr. Anita

Miranda Versteeg - Atelier Negen zei

Jee wat veel bezoekers! GEFELICITEERD! Dat nog maar vele miljoenen mogen volgen. Het is zo leuk om met je hobby bezig te zijn op alle mogelijke manieren! En ja de candy; wie niet waagt, wie niet wint.
Groeten Miranda, www.laulijn.nl

Thea Wildeman zei

Hartelijk Gefeliciteerd met het behalen van 1,5 miljoen bezoekers.
Leuk dat er een Candy tegenover staat.
Wie zou deze niet willen hebben.
Nou ik wel hoor, vind hem SUPER!!!!
groetjes Thea

Liesbeth zei

Dat zijn wel heel veel nullen, maar gegund hoor.
Gefeliciteerd en op naar de volgende bezoekers, en natuurlijk wil ik graag een kansje wagen, dus ga hem een mooi plekje geven op mijn blog.
gr.Liesbeth

yvon zei

Jeetje zeg, dat is veel, super hoor en van harte gegund. Op naar de volgende zullen we maar zeggen. En wat ontzettend leuk van jullie om daar een candy tegen over te zetten, en ik ga niet liegen, die zou ik natuurlijk heeeeel graaaag willen winnen. Bedankt voor de kans.
Groetjes, Yvon

angelique (anlou) zei

hoi meis
wauwwwwwwwwwwwwwww gefeliciteerd met zoveel bezoekers, ongelofelijk
dank je wel voor de kans om deze super candy te winnen meis
oh boy wat een super mooie dingen zou ik hier mee kunnen maken
ik zou zo jaloers zijn op diegene die dit wint, LOL
een fijne avond
het staat al op mijn sidebar
liefs angelique

De Creakeet van Peet zei

jeetje, je zult al die bezoekers op bezoek krijgen pfffff hoeveel zalen moet je dan huren? nee zonder dolle..harstikke geweldig zoveel bezoekers en er zullen er nog vele bijkomen...op naar de 2 miljoen maar das kippetje eitje toch? liefs peet

Andrea zei

Van Harte gefeliciteerd, 1,5 miljoen bezoekers jeetje
dat is een hele boel, geweldig zeg
en dan nog een candy weggeven, super.
ik wil hem wel winnen , hahaha
groetjes andrea

Anoniem zei

Zo dan he dat is een heleboel, van harte op naar het dubbelen:)
Ik wil graag mee doen met een kans maken op de candy, maar daar in ben ik ook vast niet de enige:)
Eveline

Sanne zei

1,5 miljoen bezoekers? Wat veel! Gaaf zeg! Ik heb hard meegewerkt aan dit bezoekersaantal. Die komma weg gaan jullie ook nog wel halen! Succes ermee en tot in de winkel!

Groetjes Sanne

Oeneke zei

Gefeliciteerd, 1,5 miljoen!!Ik zit even te denken of ik ook 1,5 miljoen dingen zou weten die ik eventueel met de Candy zou kunnen maken,hmmm... maar vast over dromen???

Hetty zei

Wauuuuw wat super en van hrte gefeliciteerd met de 1,5 miljoen bezoekers en gelukkig op je blog en niet in de winkel want dat zal niet lukken. Ik zou heel graag een gokje wagen want wie wil nou niet zo'n mooie candy winnen

gr hetty

Soep zei

Nou das veel 1.5 mijoen
ik hoop dat ik er ook zo veel krijg hahhaa
super leuk voor jullie op naar de volgende anderhalf
We gaan er samen voor oke ?
jullie de ene helft ik de andere hihhi
Heeel veel succes en natuurlijk doe ik ook ff mee met deze geweldige candy superrrrrrrr (Y)
liefs,ans xx

Anita zei

Zo heej, dat zijn veel bezoekers! 1,5 miljoen! wow.. Op naar de volgende 1,5 miljoen... ;) Wat ontzettend leuk dat jullie daar een candy voor weggeven. Ik doe graag mee voor dit leuke pakket. Bedankt voor de kans. Groetjes, Anita Kaartenboetiek

Wanda zei

1,5 miljoen bezoekers, je zou ze maar allemaal op de koffie krijgen :-)
gefeliciteerd en wat ontzettend leuk dat jullie daarvoor een candy geven, wat zeg ik een supercandy!!!
ik doe mee.

groetjes, Wanda

Anoniem zei

Gefeliciteerd!!!!!!! 1,5miljoen bezoekers rijk, dat vraagt om een feestje jippiejee, jaja daar begon het allemaal mee.Nu maar hopen dat 1 van ons deze supercandy wint, en een leuk gedicht om deze supercandy verzint!
Gr renate & wilma

Unknown zei

Wat veel bezoekers!! Gefeliciteerd!! Dat is dus wel het bewijs dat jullie perfecte en prachtige kaarten maken!! Ontzettend gaaf!!.. Wat leuk dat jullie daar een Candy tegen aan gooien... en hij ziet er nog super gaaf uit ook!!.. Ik zou graag meedoen hieraan.. ik zat het op mijn blog!! Dat er nog maar vele bezoekers bij mogen komen!!
Liefs Debbie

sieneke zei

Wow wat een bezoekers, jullie blog is ook ieder bezoek waard.
Er staan fantastisch creatie's op jullie blog.

Ik kom iedere keer met veel plezier een bezoekje brengen.

Leuk dat jullie aan dit heugelijk feit een candy verbinden.
ik zet de candy op mijn site, niet geschoten is altijd mis.

Sieneke

Hanny zei

Wauwwwww 1.5 miljoen bezoekers gefeliciteerd er mee!!!! Ik hoop op mijn blog (het is jullie webwinkel) ook ooit eens zoveel bezoekers te mogen verwelkomen. Ik heb er nu al bijna 50.000 hi hi hi. Maar even alle gekheid op een stokje. Wat een super mooie candy. Ik zal hem op mijn blog zetten en daarom graag een gokje wagen.

Groetjes Hanny.

Crea Astrid zei

Wowwww, wat een aantal bezoekers zeg.
Wat een super gave Candy is dit. Wie wil die nu niet winnen, vooral als er iets van Magnolia in zit. Zag ook dat er een Spellbinder bij zit. Daar ben ik ook helemaal weg van, maar deze heb ik nog niet. Jullie hebben ook een hele mooie datum gekozen, 10 Augustus. Die dag ben ik namelijk jarig en wie wil er dan niet op z'n verjaardag verrast worden met zo'n prachtige Candy. Ik houd mijn vingers gekruisd.

Groetjes Astrid.

Anoniem zei

Gaaf dat jullie een candy voor ons hebben.
Maar het is natuurlijk helemaal fantastisch dat jullie bezoekers hebben gehad. Ik hoop en wens jullie toe dat er nog veel meer bezoekers komen, Daarom heel veel succes met al jullie werk.

Ga ook zo door met jullie blog,want daar doe ik veel ideeën op.Heel erg bedankt voor al het moois.

Succes Bertina

made by Els zei

Wow, wat geweldig zeg..1,5 miljoen bezoekers en dat er nog maar vele mogen volgen. De winkel is fantastisch en het blog met de voorbeeld-kaarten is ook schitterend. Jullie geven een geweldige Candy weg en misschien ben ik een keertje de gelukkige...wie niet waagt die niet wint.
Groetjes Els

Karin zei

Ge-We hobby heeft niet alleen een blog
Want na al die mooie voorbeelden wil je ook de spullen kopen, toch
En daarom is het niet zo vreemd
Dat iemand niet maar 1 maal een kijkje neemt.
1,5 miljoen is zekere en felicitatie waard
Deze mooie candy is dan zeker de kers op de taart

Groetjes karin

Unknown zei

dat is knap zoveel bezoekers
ik ga een gokje wagen
veel liefs van marcelline

@ddy zei

Van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal! Zie het maar als fans en dan met een hele grote fanclub.Ga zo door en veel succes in de toekomst.....
groetjes Addy

Bep zei

Wow wat veel bezoekers (1,5 miljoen) hebben jullie gehad, maar dat is niet verwonderlijk met z'n goed DT team en zulke goede spullen.
En wie er nu niet een candy winnen lijkt me leuk.
Op naar de 2 miljoen bezoekers.

Gr...Bep

jans zei

wauw wat een recoor maar niet verwonderlijk met zoo'n super web winkel en met super mooie voorbeelden blog doe graag mee nu kijken of mijn 34 trouwdag op 10 aug mij geluk gaat brengen zou graag de super candy winnen geluk in de liefde heb ik nog steed dus dat kan niet meer stuk op naar de volgende 1.5 miljoen bezoekers en als het even kan nog meer grt jans

Kantvreugde zei

Gefeliciteerd hoor, zoveel bezoekers, maar het is ook zo'n schitterend blog met zoveel moois te bewonderen, dan is dat helemaal niet zo gek....
Daarom doe ik ook graag mee voor zo'n super candy.
Heel veel succes verder, groetjes Rita.

Renske Creatief zei

Wauw wat hebben jullie veel bezoekers gehad!! Ik geniet ook altijd enorm van jullie blog en bezoek hem regelmatig, en hoop dat nog heel lang te blijven doen, samen met al die andere bezoekers.

Groetjes renske

little sweet things zei

Oh oh oh, weer zo'n mooi verwen pakket en wat een aantal bezoekers 1.5 mil!!!
Ik wil graag een gokje wagen om deze mooie spulletjes te winnen.
Groetjes, Sas

Aleida zei

Van harte gefeliciteerd met het zeer hoge bezoekersaantal.
Ik doe graag mee met de candy, gelukkig doen daar geen 1,5 miljoen deelnemers aan mee!
groetjes,

Hanny zei

Gerda ,ik wil graag meedoen .maar heb zelf geen blog . groeten Hanny

Aartje zei

Jullie blogwerd al 1,5 miljoen x bezocht
En ook in de winkel wordt altijd iets leuks verkocht
Blog en winkel samen sterk
Ge-we hobby een geweldig " merk"

Groeten Aartje
P.s. Van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal.

Crea-Sandra zei

Zo, dat zijn mw een partij bezoekers! En niet onverdienstelijk, want het is een super leuk blog!!
Volger was ik al, maar met deze candy wil ik zeker een gokje wagen!!

Groetjes Sandra

saxo zei

Super leuke candy.
Helaas heb ik geen blog, maar via mond op mond en mail maak ik jullie bekend bij mijn vriendinnen!! Ik hoop dat ik toch mee mag doen.
Groetjes Wilma

marian zei

Geweldig zo'n groot aantal bezoekers.
Hartelijk Gefeliciteerd hiermee.
Maar ik vind het geen wonder hoor,want er staan ook altijd van die super mooie voorbeeldkaarten op,zodat je wel inspiratie moet krijgen hiervan.En die candy is natuurlijk helemaal fantastisch.Daar wordt iedereen blij van .
Groetjes en ga zo door. Marian.

Sofie V zei

Wauw wat een aantal! Ik wens jullie er vlug nog eens 1,5 miljoen bij! Ga zo verder zou ik zeggen en ik zeg het voort op mijn blog: http://knutselen-met-sofieke.blogspot.com/p/leuke-give-aways.html

Natuurlijk ben ik ook volger geworden van deze leuke blog! Goed weekend!

Groetjes Sofieke

Jolanda zei

Wauw, wat een prachtige candy zeg, en zoveel webshopbezoekers! super gewoon.
Volger was ik al,dus alles geregeld en nu maar hopen dat ik in de prijzen val, whaaa

Patricia's Papercrafts zei

Dat zijn een heleboel bezoekers. Geweldig dat men de weg naar jullie website zo goed hebben weten te vinden.

Ook super dat jullie dat met ons willen delen in de vorm van deze mooie candy. Als ik zou winnen kan ik weer een boel mooie nieuwe kaartjes maken

duim, duim duim,

Patricia

Rosa Forino zei

come resistere quante meraviglie
e quante cose si potrebbe realizzare con tutto questo
ti ho inserito su http://blogcandymania.blogspot.com/
vecchia sostenitrice
incrocio le dita ciao rosa.kreattiva
goccedioceano2000(at)libero(dot)it
blog creativo http://kreattiva.blogspot.com/

ILARIA zei

Hi I can't resist and i have to try to be lucky one... so many things for so many scrapbooking crafts... Hugs from Italy
ILA

Colien zei

Wauw, van harte proficiat met zoveel bezoekers! Ik doe graag mee met de candy, heel leuk!
grtz. Colien

Detje zei

Gefeliciteerd met het grote aantal bezoekers. En met zo'n leuke candy doen we natuurlijk graag mee.

Groeten Detje

Annelies zei

Wow, zo'n indrukwekkend aantal bezoekers! Van harte gefeliciteerd! Ik volgde reeds en er staat een link in m'n sidebar . Groetjes, Annelies

Marieke zei

Dat is tijd voor een feestje, en wel een feestje voor ons terwijl jullie het verdienen met 1,5mlj bezoekers. Geweldig zeg, gefeliciteerd met het behalen hiervan!
Ik waag graag een gokje om deze gave candy te winnen!

Groetjes van Marieke

caty zei

WOW!!!Beautifull prizes!!!!
Thanks for opportunity!!!
New follower
nick catymariposina
post pic on sidebar
http://papaverierose.blogspot.com/

Scrappingann zei

Jeetje, dan moet je wel erg populair zijn, ik krijg dat de rest van m'n leven niet voor elkaar hoor:-)
Gefeliciteerd enne.... ik doe graag mee met de candy verloting.
May the best win.
Groetjes van Anja / scrappingann

ChRistiEnA zei

Proficiat met het behaalde resultaat!
Wil graag een gokje wagen op de super candy van jullie!
gr. Stieneke

Chantal zei

Jeetje 1,5 miljoen bezoekers. Proficiat.

De candy staat op mijn weblog hoor en volger ben ik al een tijdje.

Groetjes Chantal

Aggie zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Corrie zei

Wauwwww wat een hoop bezoekers zeg...Gefeliciteerd Ge-We Design Team!!!

Wat een geweldig mooie Candy geven jullie weg, ik wil graag een gokje wagen hoor.

Groetjes Corrie

Aggie zei

Goeiendag 1,5 miljoen dat is wel héél erg veel, maar het is wel iedere keer een verrassing wat jullie maken aan kaarten dus mijn nieuwsgierigheid blijft geprikkeld. Mijn community wordt aardig bezocht maar dat verbleekt met dit aantal. En wat een vreselijk leuke candy waarmee jullie dit feit willen vieren met ons, jullie volgers. Daar wil ik wel een kansje voor wagen om deze te winnen dus wie weet. De link naar jullie candy staat bovenaan op mijn community
Aggie's Kaartjes http://communities.zeelandnet.nl/data/aggie/
Groetjes Agnes

Aggie zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Judith Slegers zei

nee 1,5 miljoen bezoekers?? ga weg, wow echt veel! proficiat ja dat is wel een cadeautje waard hihi, maar die geef je weg? nou die zou ik wel heeel erg graag willen winnen. Ben écht een knutselverslaafde dus daar sta ik echt voor open.. als ik er nog een mooie kaart voor moet maken, je zegt het maar en ik doe het..
Groeten Judith

Katootje55 zei

Wat een boel zeg!! Nou, Van Harte Proficiat met dit enorme aantal...
Ik heb mijn persoontje daaraan toegevoegd. Voortaan ben ik ook volger, want je blog spreekt mij zeer aan!
Graag wil ik een kansje wagen, want die niet waagt, die niet wint....niet waar????

groetjes, Toos

carol zei

Wat een leuke gevarieerde candy
Hiermee kun je weer veel freubelplezier aan beleven

Groetjes Carol

ania zei

Super candy i wspaniała okazja:) Gratuluję! Pozdrawiam:))

Anoniem zei

Super zeg wat een bezoekers! GEFELICITEERD! En wat een gave candy! Ik wil graag een gokje wagen, zou een leuk verjaardagscadeau zijn (ben 11 augustus jarig).

Groetjes,
Nicole

Mandy's Magnolia cards zei

1,5 Miljoen bezoekers!!!
wauw gefeliciteerd!
& wat een geweldige candy geven jullie weg! ik wil graag een gokje wagen..

Groetjes, Mandy

Desirée-ScrapDees zei

oh wat een gave candy, jeetje wie wil die nu niet winnen zeg, ik doe graag mee hoor, heb hem net op mijn blog gezet. Spannend, ben dan wel op vakantie, maar hoe leuk zou het zijn als ik thuis kwam en gewonnen zou hebben, leuk, leuk, leuk!
Fijne week!

Monique Kools zei

Jeetje 1.5 miljoen, stel je voor dat je voor ieder bezoek een euro zou krijgen :), dan heb je eenleuk centje. Succes verder met jullie blog. Ik doe graag mee met deze gave candy.
groetjes Monique

Tineke van der Linden zei

Zo wat een groot aantal bezoekers...gefeliciteerd!!!
Super dat jullie 1 van ons zo'n gave candy gunnen. Tuurlijk wil ik (net als de rest hierboven) deze wel winnen. Echter, 1 is er maar de gelukkige en mss ben ik dat wel ;)
Groetjes Tineke

Jaimy zei

wauw wat een geweldige candy geven jullie weg zeg!! & natuurlijk hartelijk gefeliciteerd met jullie 1,5miljoen volgers. wij kijken altijd met heel veel plezier op jullie blog! & willen dus ook graag een gokje wagen

groetjes, Mandy & Jaimy

huisheks zei

Wow wat veel bezoekers zeg.Proficiat.
Op naar de 2 miljoen.
enne deze gave candy wil wel winnen
liefs brigitta

Johanna Visser zei

Gefeliciteerd met dit geweldige aantal bezoekers. Ook een super candy wil graag een poging wagen.

Groetjes Johanna

Rosalee zei

Wonderful giveaway. I would love a chance. I've linked to my sidebar and I am a follower.
Hugs, Rosalee

Doris P. zei

Oh wow, it´s so a wonderful candy, I will try my luck! Thanks for giving this chance!
Hugs Doris