woensdag 12 april 2017

Hoera

Hallo blogvriendinnen,

Afgelopen week was mijn dochter Tessa jarig en werd 19 jaar.

Ideaal om met de letter mallen van DutchDoobadoo een kaart voor haar te maken,



De letter mallen teken je eerst op cardstok en daarna op design papier.



Daarna heb ik een WildRose stempeltje op craftpapier gestempeld en ingekleurd met potloden. Eigenlijk vind het geheel uiteindelijk wat donker geworden.


Dan nog wat leuke stansjes en paperart en je kaart is klaar


 liefs Anke



4 opmerkingen:

Cobie zei

Leuke kaart heb je voor je dochter gemaakt! Nog gefeliciteerd met haar verjaardag!
Groetjes Cobie

آدم zei

شركة تنظيف منازل بالرياض

شركة تنظيف شقق بالرياض
شركة تنظيف مكيفات بالرياض
شركة تسليك مجارى بالرياض

Unknown zei

Clarification post! I really like and appreciate your efforts, thank you for sharing useful knowledge about blog strategy I heard I like
ប្រដាល់

Conley Tiffany zei

Ik zag opmerkingen van mensen die hun lening al van meneer Pedro hadden gekregen en ik besloot om onder hun aanbevelingen een aanvraag in te dienen. Slechts 5 dagen later bevestigde ik mijn lening op mijn bankrekening, een totaalbedrag van $ 850.000,00 waar ik om vroeg. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte leningverstrekker nodig heeft om via hun e-mail een aanvraag in te dienen: pedroloanss@gmail.com. Ik ben nu blij dat ik de lening heb gekregen waar ik om vroeg.