zondag 22 januari 2017

Ice Tilda


Hallo allemaal, genieten jullie ook zo van het heerlijke winterweertje? Nou ik wel hoor net een heerlijke wandeling gemaakt in het park achter ons huis, en daar op de vijver waren ze heerljk aan het schaatsen.


Net als deze Tilda, het inkleuren heb ik met de Distress gedaan deze keer, en het DP is van Pion. De stempels achter Tilda zijn van Studio Light, en het hekje heb ik zelf geschilderd.


Natuurlijk heb ik ook weer veel DooHikey's op de kaart verwerkt uit verschillende serie's, verder heb ik op de sneeuwpop, de blaadjes en de bomen Eiskristal van Viva verwerkt.

De sneeuw is van Craft Emotions, en van Frantage.

Fijne zondag allemaal en tot de volgende blogspot liefs Janny



2 opmerkingen:

GerJanne zei

Prachtige kaart zeg!
Supermooi gekleurd!
GerJanne

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat een prachtige kaart.
Groetjes Miranda