woensdag 11 maart 2015

Wild Rose Studio vosje....


Hallo lieve allemaal,
Yvonne hier met vandaag een vosjes kaart.
Toen ik dit nieuwe stempeltje van Wild Rose Studio zag was ik meteen verliefd....zo schattig!
Om de nadruk op het afdrukje te houden, heb ik de rest van de kaart rustig en in bijpassende effen natuurtinten gehouden.


Gebruikte materialen:
  • Spellbinders Labels 47 Decorative Elements (S5-229)
  • Wild Rose Studio Clearstamp Fox on Branch
  • zwarte Archival inkt en acrylic stempel blok
  • Distress ink refills:Rusty Hinge, Gathered Twigs, WAlnut Stain, Black Sooth, Brushed Corderoy, Mowed Lawn, Peeled Paint, Iced Spruge
  • cardstock: groen, kraft en zilver
  • mulberry bloemen, blaadjes en meeldraadjes.
  • foam blokjes


Ik hoop dat jullie het kaartje leuk vinden en ik kijk uit naar jullie reacties!

Groetjeszzz,
Yvonne

1 opmerking:

Bianca van Tilburg. zei

Wat een leuke kaart Yvonne en het vosje ziet er super lief uit.
Groetjes Bianca.