zaterdag 22 november 2014

Wild Rose Studio "Christmas Teddies"


Goedemorgen allemaal, gezellig dat jullie even langskomen
Ik hoop dat jullie al genieten van het weekend
Ik heb een kaart gemaakt met een stempel van Wild Rose "Christmas Teddies", die is ingekleurd met Sennelier l'Aquarelle
Voor de basiskaart heb ik een mal van Go Kreate gebruikt, wat ik heb gedecoreerd met het prachtige Pion papier "Days of Winter"
Achter het afdrukje zien jullie in kraftpapier een mal van Noordesign
De takjes wat achter de bloemen van Marianne Design vandaan komen zijn van Memorybox
De sneeuw wat ik gemaakt heb op het afdrukje is van Aleene's Glitter Snow


Ben je nieuwsgierig welke kleuren ik voor deze leuke beren heb gebruikt, neem dan snel een kijkje op mijn blog

Ik wens jullie nog een fijn weekend toe

Liefs Gretha 

Geen opmerkingen: