woensdag 2 april 2014

Merry Christmas.................................

Goedemorgen lieve luitjes,

Schrik niet, ik ben niet in de war of zo hoor...hahaha!!
Maar aangezien het aan het eind van dit jaar toch ook weer Kerstmis wordt, en ik altijd tegen een tekort aanloop, heb ik vandaag een Kerstkaart voor jullie!!
Hieronder kun je lezen wat ik allemaal gebruikt heb.
Gezellig dat jullie weer even zijn langs gekomen.

Wat boffen we toch met het prachtige weer, hè!! 
Wat mij betreft mag het zo wel blijven!
Wat jullie?!

Ik wens jullie allemaal een zonnige en fijne dag!!
Liefs, Nicole

Ingredienten:
-The Day before Christmas Noel Tilda van de Winter Wonderland Collectie 2013
ingekleurd met Distressinkpads (de huid) en Twinkling H2O's
-Doohickey's van Magnolia (poinsettia, dennetakjes)
-Dee's Distinctively mallen(kerstboom en het woord Merry Christmas)
-Noor! Design snijmal( die mooie ovaal met krullen)
-Memory Box snijmal (dennetakrand)
-Spellbinders (rond)
-rode besjes en hulstblaadjes



4 opmerkingen:

Hanny zei

Prachtig, ik vind hem weer prachtig en de details zijn superleuk. De mallen van Dee's zijn ook zo fijntjes, wil ik ook haha. Nou hier schijnt ook weer volop de zon dus weer genieten zoveel het kan, heerlijk toch?
Liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

corryskaart zei

nou een geweldig mooie en leuke kerstkaart en met al die standjes word ie erg bijzonder
groetjes corry

Wies zei

Hele mooie kerstkaart. Wat een mooie fijne dennentakjes zijn dit.
Groetjes, Wies

roelie zei

heel mooie kerst kaart

die kan het hele jaar door

dus gewoon lekker doorgaan

gr roelie