vrijdag 28 februari 2014

Bildmalarna "Falling Flower"


Goedemorgen allemaal,
vandaag ben ik aan de beurt om een kaart te laten zien voor dit blog
Ik heb een stempel gebruikt van Bildmalarna (Little Winged Friends) "Falling Flowers" die ik heb ingekleurd met de distress inkt
Deze stempel is uitverkocht bij Ge-We hobby, maar is alweer opnieuw besteld
Het prachtige papier komt van de lijn Pion "A day in May"
Alle randen van het papier heb ik ruw gemaakt met de distresser en bruin gekleurd met walnut stain 
Het hekje is gemaakt met een doohickey van Magnolia
De grote en kleine blaadjes zijn van Noordesign
De tekst, ook van Noordesign, heb ik in tweeën geknipt en ertussen geplakt
De rand met hartjes onderaan de kaart komt uit de randpons van Martha Stewart
Van ruitjeslint een strik gemaakt met ertussen een hangend hartje afkomstig van Memorybox
Nog een papieren doily ertussen en een paar grote en kleine bloemen als laatste toegevoegd

Voor de kleuren distress inkt die ik heb gebruikt voor het afdrukje, neem dan even een kijkje op mijn blog

Een hele fijne dag verder en graag tot de volgende keer
x Gretha 


1 opmerking:

GerJanne zei

Heel lief, dit kaartje!
Groetjes,
GerJanne