vrijdag 27 december 2013

"Suzi with Bunny"


Goedemorgen allemaal,
ik hoop dat jullie fijne kerstdagen hebben gehad en terug kunnen kijken op een paar heerlijke dagen
Vandaag ben ik aan de beurt om een kaart te laten zien die ik voor dit blog heb gemaakt
Ik heb hiervoor een stempel van Whimsy Stamps gebruikt "Suzi with Bunny" 


Ik heb om de kaart die bekleed is met papier van Forever Friends "Kraft Notes" een rand gemaakt met een combo pons van Martha Stewart 'Cherish'
De vlinderrand bovenaan is gemaakt uit een mal van Tim Holz "Butterflight"
De grote vogelkooi is van Marianne Design, eveneens het randje naast het afdrukje
De rand met harten heb ik gemaakt met een randpons van Martha Stewart
De label wat achter het afdrukje vandaan komt met de grote strik is van Noordesign
Nog een aantal parels en bloemen voor de afwerking
Wil je nog meer over deze kaart weten, neem dan een kijkje op mijn blog


Alvast een heel fijn weekend 
Liefs Gretha 


1 opmerking:

roelie zei

prachtig kaartje gretha

mooi vrolijke kleurtjes en leuke details

gr roelie