maandag 7 oktober 2013

Christmas Bunny


Goedemorgen allemaal,
ik hoop dat jullie een fijn weekend hebben gehad
Vandaag een kaart van mijn hand met een stempel van Whimsy Stamps "Christmas Bunny"
Het prachtige papier van Pion heet "Wintertime in Swedish Lapland"
Voor de basiskaart heb ik een Go Kreate mal gebruikt frilly 1 nr. 160021
De ronding komt uit een grande nestabilitie
Het ijskristal is een mal van Noor Design
De bloemen en kersttakken en randje zijn doohickeys van Magnolia
De tekst is van Bildmalarna
De briefkaart heb ik uit mijn voorraad van LOTV gestempeld


Op de rand van de muts, het bolletje en het staartje heb ik bewerkt met de Fun Flocks van Stampendous
De kleuren van het afdrukje kan je vinden op mijn blog

De artikelen in de webwinkel van Ge-We raken soms zo snel uitverkocht, maar Gerda en Annet doen er alles aan om de producten weer zo snel mogelijk op voorraad te krijgen

Lieve groetjes Gretha 



3 opmerkingen:

Anoniem zei

goede morgen,

een ongelooflijk mooie kaart


gr

Tine

Ghea zei

wat een schitterend kaartje heb je gemaakt toppie hoor.
Lierfs ghea ♥

Cobie zei

Super leuke kaart!

Groetjes Cobie