vrijdag 1 maart 2013

Kerstkaartje...

Hallo allemaal,

Ja ja...jullie lezen het goed. Ik heb een kerstkaart gemaakt. Heb mij voorgenomen om zeker één keer in de week een kerstkaart te maken. Ieder jaar kom ik weer zoveel kaarten te kort...dus hoop nu op tijd klaar te zijn. :-) Dit is mijn kaart geworden.
Gebruikte materialen zijn:
-C'Art-Us randmal
-Joy!Crafts label (6002-0142)
-Joy!Crafts swirl (6002-0163)
-Cheery Lynn bladeren
-Diversen scrapbloemen
-Bedel en brad
-Kant en seambinding

Alle bovengenoemde materialen zijn te koop bij Ge-We Hobby.
Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend toe. Bedankt voor het langskomen en graag tot een volgende keer!!


4 opmerkingen:

Hanny zei

Prachtige kaart in hele mooie tinten, schitterend gedaan.
liefs Hanny♥

Anoniem zei

Dit is schitterend. Heel erg mooi gedaan. Leuk om het in één kleur te houden...en dan met dat glanzende papier.!!!!
Groetjes Joke

Cards en Box bij Lady M zei

prachtige witte kaart heel erg mooi groetjes maartje

Erica ♥ zei

Schitterende kerst kaart, ik ben
benieuwd of je het vol gaat houden
en hoeveel voorraad je hebt aan het
einde van het jaar...

Een gezellig (knutsel)weekend gewenst :)
Lieve grtjsss Erica xox
heidebloempjuh.blogspot.nl