dinsdag 19 februari 2013

Kado kaart uit special.


Hallo allemaal, leuk dat je weer komt kijken op ons voorbeeldenblog.
Dit keer heb ik , voor mij,  en bijzondere kaart om jullie te laten zien.
Deze kaart staat namelijk in de Joy!crafts special. Dit is een folder/tijdschrift voor
winkeliers om aan hun klanten mee te geven met diverse voorbeelden gemaakt
met alle Joy!crafts artikelen. Hieronder valt ook het Noor!design en daarvoor
is deze kaart gemaakt. Ik heb dus gebruik gemaakt van diverse Noor!design artikelen.
Waaronder de grote ronde blauwe stans mal...6003/1002.
Deze heb ik twee keer uit gestanst een keer uit bruin kraft papier en een keer uit glitterpapier.
Van de bruine heb ik de rand afgeknipt en op de glitterrand geplakt.
Het overige deel heb ik zo gevouwen dat het een soort vakje/pocket is geworden waar
je leuk wat geld in kan geven voor b.v. een jarige. Deze sluit je dan met een stukje touw.


Verder diverse bloemen en versiersels gebruikt en de tekst is ook van Noor!design.
Hieronder nog even de materialen die zoal ik gebruikt heb.


                                                

Heb je eventueel nog vragen...je mag me altijd mailen op
hobbyjanet@hotmail.com


Liefs Janet                 



4 opmerkingen:

ellyscard creatief zei

Hele mooie creatie. Gr Elly

Hanny zei

Echt een kunstwerkje, mooi gemaakt hoor.
liefs Hanny♥

roelie zei

prachtig kaartje janet

leuk zo veel je met één mal kan doen

gr roelie

Lena zei

heel mooi Janet.
groetjes Lena