maandag 3 september 2012

Sea...

Hoi allemaal!
Vandaag wil ik jullie een glazen pot laten zien die ik bewerkt heb.
& ja ik heb weer zelf gekleurd! ondanks mijn dystonie aan mijn handen..
maar knippen dat kan ik zelf niet en nu was mijn buurvrouw zo lief om
mij te helpen! Nogmaals bedankt!
 
En dan hier het resultaat...

 
 
 
 
 
 

Ik heb gebruik gemaakt van de volgende materialen:
(Ik heb de wolk verschillende keren over elkaar heen geplakt
waardoor het net een klein meertje lijkt)
- Kant van Marianne Design
- Schelpen
- Parel
- Letters uit eigen voorraad
- Touw
 
Ik ben erg benieuwd wat jullie er van vinden..
 
& ook wil ik nog een keertje zeggen..
Vergeet onze geweldige candy niet!

We hebben nog maar 36 volgers nodig en dan gaat ie er uit!
 
Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag toe!
 
Lieve groetjes, Mandy
 



7 opmerkingen:

Colinda zei

Hij is super geworden! Een zonnige dag vandaag, Colinda

anneke's creaties zei

woh wat gaaf
ik zie bij meerdere bloggers van die leuke versierde potjes
maar deze is wel heeeeeeel erg mooi
dit komt op mijn to-do lijstje te staan
ik vind het echt schitterend gemaakt

groetjes anneke

Linda zei

Wat een schitterende creatie, heel leuk gedaan
gr linda

mariska zei

Wat een schitterende creatie zeg!
Heel erg mooi gemaakt, en het idee is ook super leuk!

Liefs mariska

Made by Janet zei

GEWELDIG !!!
IK VOND DIE GLAASJES ZO OOK AL ZO LEUK MAAR NU IS HET EEN HEEEEL BIJZONDER GLAASJE GEWORDEN !! WAT EEN IDEE WEER !!!

LIEFS JANET

Ghea zei

Wat gaaf z n versierde glazen pot.
I LOVE IT gr ghea

made by ineke zei

wat een gezellig pot!
gr ineke