maandag 24 oktober 2011

Ik sta in het Magnolia Magazine!


Hoi allemaal,

Ben ik net in de winkel van Ge-We hobby om het nieuwe magnoliamagazine te halen en ben ik het boek even aan het doorbladeren. Zie ik ineens dat ik er in sta!
Dit is natuurlijk super super super leuk!
Ik vind het een hele eer dat magnolia een van mijn creaties heeft uitgekozen voor hun boek.
Ik had het tasje wel ingestuurd, maar had natuurlijk nooit gedacht dat ze mijn creatie uit zouden kiezen.
Dit is het tasje waarmee ik in het boek sta.


 
Een tijdje geleden had ik dit tasje al op het blog http://www.vintagebymandyenjaimy.blogspot.com/ gezet,
maar ik wil het ook hier toch nog even showen.
Het tasje is te vinden op bladzijde 64 in het Magazine.
 
De materialen die ik gebruikt heb om het tasje te maken:
- papieren tasje
- verschillende creatables van Marianne Design
- tule
- verschillende doohickeys van magnolia
(doily flowers, dragonflies, peony petals, vintage flower and leaf)
 
natuurlijk zijn al deze materialen te koop in de winkel van Ge-We hobby.

Nou mijn dag is weer helemaal goed!
Nu ga ik weer vrolijk aan een nieuw kaartje beginnen! haha

Fijne dag nog!

Liefs, Jaimy

10 opmerkingen:

Cards en Box bij Lady M zei

wat leuk voor je het is ook een heel leuk tasje groetjes maartje

Gea zei

o dat is idd wel erg leuk hoor. Maar het is dan ook wel een leuk tasje. Je hebt het verdient gr Gea Bogema

jans zei

gefeliciteerd en wat een plaatje grt jans

Unknown zei

van harte gefeliciteerd
geniet van jou mooie dag
veel liefs van marcelline

corryskaart zei

hoi jaimy
wat een schattig tasje en van harte gefeliciteerd en ik denk dat jou dag niet meer stuk kon:-))
groetjes van corry

Christa zei

Proficiat !! Het is dan ook een schatje.... Christa.

Sylvia van der Kolk zei

wat leuk dat je in het magnolia magazine staat.
Het is een erg mooi en stijlvol tasje.

Groetjes sylvia.

Unknown zei

Hallo Jaimy,

Wat onwijs leuk dat je in het nieuwe Magnolia tijdschrift staat, ik hoop het morgen binnen te krijgen en zal dan snel kijken.

Liefs Marjon

chantal en sygrid zei

dit geweldige tasje verdient het zeker om in de magnolia ink te staan:D;)
van harte gefeliciteerd
het is ook een super mooi tasje
liefs chantal & sygrid

Grietje Jansen zei

Prachtig!!!
Daar mag je echt wel mee showen.

Grietje