donderdag 5 mei 2011

Goede middag allemaal.
Ik heb gisteren deze kaart gemaakt met een nieuwe CreaTables t.w. De LR0169.
Het ( nieuwe ) knipvel is de VK9517 van Marianne Design, Nostalgia.
Het prachtige papier is van Pretty Papers bloc Nostalgia nr.PK 9074
De blaadjes zijn van de CreaTables LR0156 en het takje van de LR0157.
Voor de versiering heb ik bloemetjes met een roosje in het hartje en een kantje gebruikt.
Het model is uit het Hobbyjournaal 74 van Petra van Dam.
Alles weer in de (online) winkel te koop van Ge-We.
Dank je wel voor het langs komen en wens iedereen een hele fijne dag verder.
Groetjes en

10 opmerkingen:

Yvonne zei

Hoi Thea,
Wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt!
Knuffelszz,
Yvonne

chantal en sygrid zei

schitterende kaart thea
erg leuk gedaan
liefs chantal & sygrid

La Vikinga zei

This is a very interesting and well-made card! I love it!

Charlotta / Sweden

Anita zei

Prachtige kaart Thea

Gr. Anita

Joke zei

Prachtige kaarten staan er op het blog ik ben maar meteen volger geworden.
groetjes Joke

Marianne Louise zei

Hallo Thea,

echt een mooie vintage look heeft deze kaart.
Ik vind hem schitterend.

groetjes
Marianne Louise

Anoniem zei

Heel mooi .Thea
groetjes gerda

Erika zei

Mooi kaartje Thea!
Wat zijn de Creatables weer mooi he?

Groetjes Erika

Toos Awater zei

Wat een schitterende kaart weer Thea

Groetjes Toos

mandy zei

hoi thea wat een mooie kaart ik heb hem in het echie gezien bij doeading! groetjes mandy
kom je ook bij mij kijken?