zaterdag 26 februari 2011

klein lekker kadootje


Hallo allemaal
Ik heb voor jullie weer een kleine tutorial.
Het is een klein doosje met een lekkere twix erin..mmmmm..
Ik vond dit ook erg leuk om eens aan een jongen te geven.
Als je het wil maken dan gaat het als volgt:
Neem een stuk cardstock van 18x 17cm
Ril dit op 1-3-8-10cm
draai het en ril op 1-3-15-17.
knip nu de stukjes weg en maak er het doosje van.
Ik hoop dat de foto een beetje uitlegt wat ik bedoel.
Hierboven zie je het doosje in elkaar geplakt.

En nu versieren maar....
Ik heb er een band omgedaan om het te sluiten.
Deze band is een strook cardstock van 7 bij 16cm.
Pons er een leuke rand aan en plak het tot een band.
Hierop heb ik nog met de nestabilitie cirkels opgemaakt.
Waar een tekstje instaat.
En hierboven zie je de binnenkant.
Het designpapier is van Basig grey-Marjolaine.
Ik hoop dat jullie het weer leuk vinden en als er iets
niet duidelijk is kun je ons altijd mailen.
lieve groetjes Janet





18 opmerkingen:

Unknown zei

Wat gaaf Janet, wat je zegt, leuk om aan een jongen te geven.
Het zijn altijd de meisjes die wat leuks krijgen.
Mijn complimenten weer hoor, ga hem zeker maken!!!
Fijn weekend en groetjes van
Thea.

angelique (anlou) zei

hoi janet
wat een leuk idee meis
dank je wel voor de tutorial
een fijn weekend
liefs angelique

Anda zei

Dit is met recht weer een "snoepje". Wordt dit weer het volgende project wat ik ga maken? Ben bijna klaar met het vogelhuisje, erg leuk om te doen!!

Gr Anda

Wilma zei

Hallo Janet,
Schitterend doosje en zo wordt het ietsje makkelijker om een jongen iets te geven.
Nog een fijn weekend toegewenst.
Liefs Wilma

Erica ♥ zei

Wat een leuk doosje zeg, heel erg gaaf, ga ik zeker eens maken. Leuk dat je de tutorial met ons deelt. Fijn weekend nog. Grtjs, Erica.

Thea zei

Hij is zeker leuk Janet, leuk dat er af en toe ook aan de jongens/mannen wordt gedacht.

Fijn weekend,
groetjes Thea

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Heel erg mooi zeg!

Liefs Ida

Erika zei

Wat een leuk doosje!
Heel eenvoudig en toch heel erg mooi.

Groetjes Erika

Toos Awater zei

Wat een leuke tutorial weer Janet zal hem zeker gaan gebruiken is zowel voor jongens als meisjes leuk want tegenwoordig hebben ze toch liever geld dat ze er zelf iets voor kunnen kopen.

Groetjes Toos

chantal zei

wouw schitterend doosje janet
erg leuk gedaan
liefs chantal

sylvia zei

Hi janet
Super leuk ik ga hem zeker een keer maken
Bedankt
Groetjes sylvia

Anoniem zei

super mooi Janet.
echt geweldig
groetjes Gerda

Cobie zei

Hoi Janet, wat een super leuk idee!!

Groetjes Cobie

kiki zei

Woww ist das Klasse Danke schön werde ich bestimmt mal ausprobieren.
Gruß kiki

Mariëlle zei

Wat een leuk idee!!!
Hier ga ik zeker ook eens mee aan de slag!
groetjes Marielle

Marlies zei

Hele leuke twix doosje geworden en een super leuk idee, een om goed te onthouden!!
groetjes, Marlies

Annerieke zei

Hoi Janet,

Deze is leuk, zeg. Ik ben gek op dit soort kleine kadootjes, ga hem vast en zeker maken!

groetjes Annerieke

jasonbob zei

nike shox for women
adidas yeezy
balenciaga shoes
hermes handbags
yeezy
supreme t shirt
yeezy boost 350 v2
golden goose francy
yeezy boost 350
nike shox