vrijdag 17 december 2010

Easelkaart + tutorial

Hallo allemaal,
tjonge wat een mooie kaarten waren er weer geplaatst!!
Ik kreeg de laatste tijd nogal wat vragen over de easelkaart.
of daar een patroon van was..nou...ik weet het niet
maar ik maak ze op deze manier.
Neem een kaart van 13.5 x 27 cm
Deze vouw je dubbel en de voorkant nog eens dubbel
zodat je het krijgt zoals op de foto hierboven.
Dan snij je een kaart van 13,5 x 13.5 en dit
is dan de voorkant.
Deze plak je tegen de staander aan.
Zoals op de foto hierboven.
En nu versieren.
Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is...
Het papier wat ik er voor gebruikt heb is
van een paperpad van Matha Steward.
Dit is een heel leuk paperpadje waar ook
papiertjes inzitten zodat je een fotolijstje kan maken.
Ik wens jullie een fijn weekend,
Liefs Janet


8 opmerkingen:

Unknown zei

Ooooo..... sorry Janet dat ik gelijk een bericht plaats vlak na jouw schitterende kaartje, ik had het echt niet gezien. Maar hij is supermooi en de volgers zullen het kaartje toch wel komen bewonderen neem ik aan.

Groetjes Erika

Made by Janet zei

hihi...ik schrok ook een beetje... toen ik "bericht plaatsen" aanklikte zag ik jou bericht haha...waren we op dezelfde tijd bezig met plaatsen!
Maar gelukkig staat die van jou bovenaan...

Gr,Janet

Thea Wildeman zei

Heel leuk idee zo Janet met dat labeltje ertussen.
Ik vind hem Super.
Groetjes Thea

Linda zei

wat een schattige kaart.

Gr linda

Scrapcreaties Mirande zei

Wat een mooie kaart is dit.
Groetjes Mirande

cristel zei

prachtige kaart weer en bedankt voor de tutorial
grtjs

'Miranda zei

hoi, bedankt voor de goede uitleg, zo simpel maar heel goed, voor het maken van een easelkaart. ik kon het nooit maken omdat ik de uitleg van al die andere sites niet begreep. maar dit keer wel. bedankt.! nu is het weer tijd om kerstkaartjes te maken, ik doe niet met de mode mee, ik maak dit jaar gewoon veel kerstkartjes met cd, dat is mijn eigen smaak

jasonbob zei

hermes handbags
yeezy
supreme t shirt
yeezy boost 350 v2
golden goose francy
yeezy boost 350
nike shox
supreme
yeezy shoes
retro jordans