donderdag 25 november 2010

Dubbele Merci kaart + tutorial

Hallo allemaal,
Ik heb weer een tutorial voor jullie gemaakt
en wel van een dubbele merci(chocolade) kaart.
Dit is erg leuk om te geven....en te krijgen hihi..
Handig is wel je scor-pal.(cm)
Als je hem ook wil maken volg dan deze beschrijving:
Begin met een cardstock van 22 cm lang en 15cm hoog.
Ril deze op 10 en 12cm
Dit is de basiskaart die je alvast kan versieren
met mooi designpapier(foto onder)
Nu gaan we de doosjes maken...Even Goed Opletten!!
Neem twee stukjes cardstock van 7cm hoog en 11cm breed.
Deze ril je op 1cm dan ga je het cardstock iets verschuiven
naar rechts en ril je op 2 cm
Kijk goed naar de foto hieronder!!!!

Dit doe je aan drie kanten.

Daarna knip je de cardstock in zodat je er

een doosje van kan vouwen.

zoals de foto hieronder.



Dan maak je er je doosje van.
Hier ben je er twee van nodig
Foto hieronder


Dan plak je de doosjes in de kaart
En kan de merci er in.
( foto hieronder)




Nu kun je de voorkant versieren!!!!


EINDRESULTAAT !

Ik heb designpapier gebruikt van Magnolia
van vorig jaar en van de nieuwe kerstserie.
Het afdrukje is ook van de nieuwe kerstserie
en is ingekleurd met distress inkt.
Verder alle randjes bruin gemaakt.
En wat bloemen geplakt.

Ik hoop dat het weer duidelijk is
en zoniet....altijd vragen!!!


Lieve groetjes Janet








25 opmerkingen:

Susanne zei

Bedankt hiervoor, ik ga het zeker eens proberen.
Heb helaas (nog) geen score pal, maar met een liniaal en veel geduld moet het ook wel lukken.

Groetjes Susanne

Anita zei

Dit is ook weer een superleuke tutorial Janet.
Heb hem meegenomen, nu nog even tijd vragen aan de Sint.....

Gr. Anita

Astrid zei

Wat een schitterende merci kaart, bedankt voor de tutorial, deze ga ik zeker ook een keer proberen :)

groetjes Astrid

Anneke zei

Leuk janet!!!

Marianne zei

Wat een mooie en lekkere kaart!!
Super dat je een tutorial geeft, zodat we hem ook kunnen maken!!

Erika zei

Wat een leuke (en lekkere mmmmm) tutorial weer Janet en het eindresultaat is heel erg mooi!

Groetjes Erika

Linda zei

wat leuk gedaan joh
gr linda

*_Samantha_* zei

wat een prachtige kaart,
ga hem zeker ook een keer proberen te maken.

vind hem echt super!

Groetjes, Samantha

jans zei

super mooi kaarte en bedankt voor de tutorial grt jans

Margreet zei

Merci Janet...heb hem meteen op proef gemaakt en het is super makkelijk...nogmaals Merci...ik dacht even dat ik op mijn eigen blog zat...ik heb nl precies deze lay-out...lol
xxx Margreet

Hanny zei

Deze is ook heel erg leuk, Bedankt voor de leuke tutorial Jeanet.

Groetjes Hanny.

Toos Awater zei

Geweldig weer Janet en ween zo'n duidelijke uitleg, zal hem zeker een keer maken

Groetjes Toos

angelique (anlou) zei

geweldige tutorial
ik heb wel een scor pal maar helaas heb ik de inches
ik vind je project super mooi
liefs angelique

Thea zei

Dankjewel Janet! Ontzettend leuk en bedankt voor de duidelijke uitleg.

Groetjes Thea

lenny zei

Hallo Janet
wat een super gave tutorial
bedankt voor het delen superrrrr
groetjes lenny

Anoniem zei

Ja, heel mooi en bedankt voor de beschrijving. Ik heb het aan mijn lijstje toegevoegd van to do.
grtjes
Christa

Unknown zei

Wat leuk, bedankt voor de tutorial, leuk voor kerst om weg te geven! (of zelf te houden, Mmmmm!)
groetjes Marion

Gusta zei

gaaf hoor en bedankt voor de duidelijke uitleg

groetjes Gusta

Wil zei

Hallo,

Hartstikke leuk je dubb. mercidoosje.En trouwens ook je alle andere kaarten!!!!
Ik ga zeker je doosje maken.Ik heb ook de enkele al een paar keer gemaakt

Groeten WIL

Aggie zei

Ik heb al eerder Merci doosjes gemaakt maar deze is handig voor 2x4. Bedankt ik neem de workshop mee in Word
Groetjes Agnes

Unknown zei

Hallo.

Ik heb juliie tutorial gebruikt en mijn eerste kaart met de scorpal gemaakt.
Erg leuk om te doen.
Dank je voor alle leuke tutorials.
Ik heb op mijn blog een linkje naar jullie gezet.
Ik hoop dat dit geen probleem is.
Mijn site is http://mihvj.blogspot.com/ Voor als je mijn resultaat wilt zien.
Groetjes Brigitte

Anda zei

Dit is een al wat oude tutorial, maar o zo leuk!! Ik heb alle gegevens opgeschreven en ga hem vanmiddag proberen!!

Groeten,
Anda

Anoniem zei

Heel leuk is het mercidoosje Janet.
Bedankt voor het delen hoor!!!
Het ziet er geweldig uit .
Ga het direct namaken .
Groetjes Jannie

jasonbob zei

supreme t shirt
yeezy boost 350 v2
golden goose francy
yeezy boost 350
nike shox
supreme
yeezy shoes
retro jordans
supreme clothing
hermes birkin

Unknown zei

Suzanne, een score pal kan je bij de action kopen!