woensdag 29 september 2010

Dufex Stansvellen


Hallo allemaal!

Toen ik de nieuwe Dufex stansvellen vorige week zag, was ik meteen verkocht. Wat een schattige plaatjes, echt superlief!

Ik ben er gelijk mee aan de slag gegaan en kwam erachter dat deze vellen eigenlijk niet veel nodig hebben om er mooie kaartjes mee te kunnen maken. Omdat de plaatjes door hun glans al druk overkomen, wordt het snel te rommelig.

Gebruikte materialen:

- Dufex Stansvel: Forever Best of Friends
- Dufex Stansvel: Gardening Friends
- Martha Stewart randponsen Arch Lattice en Lace Heart
- Bazzill Kraft Cardstock
- Pretty Pearls van Marianne Design

Dit was het weer voor vandaag.

Ik wens jullie een hele gezellige dag en tot de volgende keer maar weer!

Groetjes Erika

7 opmerkingen:

Toos Awater zei

Inderdaad een heel mooi effect Erika, en een rustige kaart kan toch heel chique over komen. Super gedaan

Groetjes Toos

Creatieve handgemaakte kaarten zei

wauw prachtig Erika!

Liefs Ida

Anoniem zei

Ja echt heel mooi,ik was er erg benieuwd naar.

Groetjes Gerda

Made by Janet zei

woww..dat glimt!!

Mooi hoor!!

groetjes Janet

Katinka zei

Heel apart maar wel mooi Erika!

Greetz
Katinka

chantal zei

schitterend kaatrje erika
erg leuk gedaan
liefs chantal

jasonbob zei

calvin klein outlet
air jordan
pandora bracelet
supreme clothing
nike shox for women
adidas yeezy
balenciaga shoes
hermes handbags
yeezy
supreme t shirt