zondag 29 augustus 2010

Roosjes kleuren + kaart

Hallo allemaal,
Daar ben ik alweer :)
Ik was aan het freubelen en toen kwam ik met dit idee....
Ik zocht namelijk een roosje in een bepaalde kleur..en die had ik niet.
Toen heb ik een wit roosje zelf op kleur gemaakt.
Eerst heb ik er glimmermist op gedaan en toen even met een heattool gedroogd.
Daarna heb ik er met witte stempelinkt lichtjes opgestempeld zodat de randjes een beetje wittig werden...Dit weer goed laten drogen en klaar is het roosje...
Het krijgt zo een beetje een vintage look.
Je kunt ze natuurlijk ook mooi voor de kerst in het rood maken.

En hier heb ik er wat van op de kaart gebruikt.

Het papier is weer van de paperpad van marianne design -old-Fashioned christmas.
Het afdrukje is van Nellie Snellen-Dawn`s Stamps.
ingekleurd met distress inkt.
Met een nestabilitie heb ik de afdruk ovaal uitgestanst.
En gemat op een bruine uitgestanste schulprand ook met een nestabilitie.
Verder wat bloemen erbij.
Het papier is dus niet alleen geschikt voor kerst maar ook voor andere diverse kaarten.
Ik ga er snel weer vandoor want ik wil nog even verder met mijn volgende projectje wat ik nog met jullie ga delen...dus zoals ik altijd weer zeg.....
Tot gauw,
Liefs Janet




6 opmerkingen:

Marianne zei

Wat een mooie kleur roosjes! Echt een super idee; ze zien er echt vintage uit.
Prachtige kaart met die roosjes!
Groetjes,
Marianne

chantal zei

wouw schitterende katr janet
erg leuk gedaan
en wat leuk ook die rosjes
dat brengt me op een idee hahaha
liefs chantal

martina's kaartjes zei

Een super idee ! Bedankt,
ook je kaart is prachtig !
groetjes, martina
x

Yvonne zei

Wat een supergoed idee zeg!
Groetjes,
Yvonne

Rommy zei

Jeetje wat een mooie roosjes zijn dat geworden zeg.
Ik maak ze meestal zelf en kan deze techniek mooi gebruiken om ze nog meer kleur te geven.
Lieve groetjes Rommy

Justine zei

Hey,
Wat een leuke kaart!
Ook zo'n leuk papier!
Die roos vind ik heel mooi!
Groetjes Justine