zondag 23 mei 2010

Sarah Kay

-------
Gisteravond heerlijk aan de freubel gegaan met het
nieuwe papier van DCWV....
Er zijn afgelopen week weer verschillende blokken
binnengekomen bij Ge-We ,
Cafe Mediterranean, Mariposa en Linnen Closet ,
alle drie zijn echt supermooi!
Er zitten zoveel verschillende design papiertjes in zo'n blok
dat je eindeloos kunt combineren.
------
-----
Heb weer eens een Sarah Kaytje gebruikt ,
blijf die stempeltjes erg cute vinden!
Ditkeer ingekleurd met de Derwent Coloursoft.
Het papier wat ik heb gebruikt komt uit de
DCWV paperpad Cafe Mediterranean
-----


-----
En als klap op de vuurpijl ook weer een uitgewerkte sketch
voor jullie erbij !
Xx Veel plezier ermee xX
-----

Ik wens jullie hele fijne Pinksterdagen ......
Geniet van het heerlijke weer !

-----

Groetjes van
Katinka

7 opmerkingen:

Erika zei

Ik val hier op de vroege morgen met m'n neus in de boter... wat een supermooi kaartje! Die paper pads zijn echt schitterend, maar vergeet Mariposa ook niet.... wowww.... die vind ik persoonlijk helemaal geweldig!

Ook voor jou hele fijne dagen!

Groetjes Erika

creationsncraftsbyarina zei

heel erg leuk, super kaartje....

groetjes arina

♥ Sonja Bekker ♥ zei

Ow superlief kaartje:))
mooi papier ook
maar de stempel vind ik helemaal
top!!

Liefs
sonja.

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Prachtig kaartje heb je gemaakt zeg, en super mooi papier!

Liefs Ida

chantal zei

schitterend kaartje katinka
erg leuk gedaan
liefs chantal

Yvonne zei

Hoi Katinka,
Wat een lief kaartje!
Ik ben erhelemaal verliefd op!
Groetjes,
Yvonne

Diane zei

Hoi,

Wat een leuke kaart weer. En dat papier is echt mooi!

Groetjes,
Diane