vrijdag 19 maart 2010

Een tasje..

Deze keer eens iets anders gemaakt dan een kaartje. Het is dit tasje geworden. het patroon kwam ik tegen terwijl ik zat te snuffelen op blogs. Ik heb het gemaakt van het prachtige Tilda papier. Helaas is niet alles meer op voorraad op dit moment maar Gerda heeft een nieuwe bestelling gedaan en die kan elk moment binnen komen! het labeltje is een magnoliaatje waar ik alleen het hoofdje van gestempeld heb, uitgestanst met een Nestabilitie en daarna ingekleurd met de Copic Markers. De randjes heb ik bewerkt met de Airbrush. Op de achterkant heb ik wat bleometjes geplakt om het een beetje fleurig te maken!

Leuk om zo aan iemand te geven met een aardigheidje erin toch??
Natuurlijk is alles verder te verkrijgen in de webshop of in de winkel, waar ook altijd de koffie
klaar staat!
Volgende week is er ook weer een Open dag... Met hele leuke demonstraties van verschillende technieken. Meer info daarover volgt nog!
Liefs Angelique

4 opmerkingen:

Erika zei

Jij bent er al vroeg bij.
Wat een leuk tasje!

Groetjes Erika

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Heel erg leuk tasje Angelique!

Groetjes Ida

chantal zei

schitterend tasje angelique
erg leuk gedaan
groetjes chantal

mandy zei

het tas je ziet er prachtig uit. Zou ik het patroontje van je mogen?
mandyhoekveen@hetnet.nl