vrijdag 1 januari 2010

Variatie theaterstencil

Allereerst wil ik iedereen een heel fijn, gezond en creatief 2010 wensen.

Op deze eerste dag van het nieuwe jaar ben ik eens aan het puzzelen geweest met de theaterstencil van Marianne Design. Door de zijkanten dicht te plakken met een strookje karton kun je van deze stencil ook tasjes maken. Voor het venster heb ik gebruik gemaakt van een kaartenzakje,omdat mica wat te dik is, maar je kunt er natuurlijk ook iets anders achter plakken of gewoon dicht laten.
Ook is het natuurlijk mogelijk om een vorm uit te stansen met de nestabilities.


Voor de tasjes heb ik gebruikt:
Theaterstencil marianne design
Papier Graphic 45
Bosskut flower 0680
Bosskut Die Leaf Flourish 0728
Martha Steward pons Glacial en Doily lace
Knipvel Eline AK0048
Liquid pearl
kaartenzakjes
Allemaal natuurlijk in de webwinkel van Ge-We verkrijgbaar
Groetjes Anneke

13 opmerkingen:

RosesMarijke zei

Ik vind dit echt heel erg leuk en mooi gedaan!
Ik heb het stencil ook maar vind het ook een beetje saai eerlijk gezegd maar dit vind ik heel leuk!!

Erika zei

Hoi Anneke,

Allereerst ook voor jou een fantastisch 2010!
En jij begint het jaar goed zeg, want wat is dit ontzettend leuk en origineel, echt super gedaan!

Groetjes Erika

Made by Janet zei

Wat een leuke kaart en tasje!!
De bovenste is helemaal mijn ding!
Ook wens ik je(en iedereen die dit leest) een heel gezond en creatief 2010!!

Liefs Janet

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Wat is dit geweldig !

Als ik de mal heb ga ik het zeker proberen na te maken.

Groetjes Ida

Karin zei

Echt origineel. De tastjes vind ik erg mooi geworden.

Voor jou en het hele ge-we team; een goed, gelukkig, gezond, liefdevol EN creatief 2010 gewenst.

Groetjes karin

Angelique zei

prachtig is dit anneke! oww ben helemaal weg van het bovenste!!
Ook wil ik meteen iedereen vanaf hier het allerbeste toewensen voor 2010! Dat het maar een heel gelukkig, gezond en creatief jaar mag worden!!

Marjanne zei

goh wat een leuk idee!!! en gelukkig nieuwjaar!

Diane zei

Wat een ontzettende mooie vorm zeg. En ik ben helemaal weg van de bruine variant. Mooie kleuren, mooi aangekleed. Geweldig begin van het nieuwe jaar.

Karin zei

Vind de bovenste echt heel erg mooi! sierlijk met een vintage gevoel! :)

Doe je ook met met m'n blogcandy? (voor mn verjaardag)

Liefs, en HAPPY NEWYEAR!
Karin

Anoniem zei

Hallo Anneke
Heel erg mooi vooral de bovenste echt super mooi !!
groetjes Gerda

chantal zei

heey anneke
ooh wat ziet dat er gaaf uit zeg:)
groetjes chantal

Bea van Ette zei

Mooi!

Nog de allerbeste wensen voor 2010!

Groetjes, Bea

Anita zei

Erg mooie vooral de bovenste is schitterend.

Gr. Anita