vrijdag 11 september 2009

Een kaart met een sketch erbij..Eigenlijk een hele simpele maar ik vind het papier al behoorlijk druk..dus vandaar. Het stempeltje is van Sarah Kay van de nieuwe kerst serie. Ik heb haar ingekleurd met distress inkt.En gemat op donkerrood cardstock. Verder heb ik een glitterbloem geponsd met een sneeuwvlokje erin en een brad erdoor. Bovenin de hoek zit een lint met de tekst christmas. Het papier is van Imaginisce-polar expressions. Ik vind het zelf erg mooi kerstpapier..er zit hier en daar wat glitter op.
En dit is de sketch die ik gebruikt en gemaakt heb..hopelijk vinden jullie heb leuk!!
Liefs Janet

11 opmerkingen:

Angelique zei

wauuuw janet, heel erg mooi, en prachtig ingekleurd!!

liefs angelique

Unknown zei

Hallo Janet,

Ik vind hem prachtig. Ik moet ook hoognodig aan de kerstkaarten beginnen.

groetjes Renata

Jacqueline (Sjakkie) zei

Hij is prachtig Janet. Super weer!
Fijn weekend van Jacqueline

Erika zei

Supermooi weer Janet!

Groetjes Erika

Anoniem zei

Echt heel erg mooi Janet
Groetjes Gerda

Katje zei

Erg mooi en leuk gemaakt, de stempel is erg tof.
Gr, katty

Francis zei

Wauwww, geweldig mooi!
Stempel je ook op aquarelpapier ivm de distress inkt?

Groetjes,
Francis

Helma zei

mooie kaart Jeanet en wat een super stempeltje hè ? ik heb er zelf ook al 2 kaarten mee gemaakt!
groetjes Helma

Made by Janet zei

bedankt voor jullie leuke berichtjes...

Francis om je even te beantwoorden ik stempel op aquarel papier.

Groetjes Janet

Francis zei

Dankjewel Janet, voor je reaktie. Het ziet er allemaal super uit hoor!

Groetjes,
Francis

Marianne zei

een mooie kaart Jeanet, en bedankt voor de sketch